Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@23:16:15 GMT

مجروح کردن دو همسایه با شمشیر/ متهم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۸۵۸۰

مجروح کردن دو همسایه با شمشیر/ متهم دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از میزان، در طرح صاعقه پلیس پیشگیری، توجه ویژه‌ای به حاملان و عاملان خرید و فروش سلاح توجه شده و تعداد زیادی از افرادی که به این جرائم مرتکب شده اند، دستگیر شده اند. همچنین در این طرح صد‌ها چاقو، قمه، شمشیر و تبر نیز کشف و ضبط شده است.
منصور یکی از متهمان دستگیر شده طرح صاعقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرم او درگیری، عربده کشی و مجروح کردن دو پسر جوان است.  
منصور برادری است که با شمشیر به مزاحمان خواهرش حمله کرده و آن‌ها را راهی بیمارستان کرده است.
این متهم ۳۰ ساله  درباره روز درگیری و جرم نزاع خود توضیح داد.
من منصور هستم و ۳۰ ساله، دو سالیست که شیشه مصرف میکنم و جز این، هیچ کاری ندارم.
یک روز پس از اینکه در خانه یکی از رفقا، مواد مخدر مصرف کردم، به خانه آمدم و شنیدم که خواهرم به مادرم می‌گفت که پسر دو همسایه مان به خواهرم متلک گفته اند و او را آزار داده اند.
من هم شمشیرم را برداشتم و در کوچه به سراغ هردوشان رفتم.
وقتی به آن‌ها رسیدم، شمشیرم را که دیدن شروع کردند به مسرخ کردن و متصور می‌کردن که من بلوف می‌زنم و قصد درگیری ندارم، اما من که بسیار عصبانی شده بود، با آن‌ها درگیر شدم و با شمشیرم به هر دونفرشان  چندین ضربه زدم.
او در پاسخ به این سوال که قربانیان دچار قطع عضو شده اند یا خیر، می‌گوید: نه آن قدر پیش نرفت و همسایه‌های دیگر به دادشان رسیدند، اما هر دو بیمارستان هستند و فکر می‌کنم فقط چندین بخیه خورده اند و زنده هستند.
این متهم ادعا می‌کند هیچ جرم دیگه‌ای ندارد، اما به نظر می‌رسد هیچ برادری آن هم بدون سوسابقه، در خانه خود در حالی که اصلا ورزشکار نیز، نیست، شمشیر و چاقو نگه نمی‌دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مجروح کردن شمشیر طرح صاعقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان