Web Analytics Made Easy - Statcounter

استودیو صدابرداری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان در زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، بمناسبت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و مبعث پیامبر اعظم استودیو صدابرداری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان  با حضور دکتر مهرداد عرب معاون استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، کردستانی مدیرکل صدا و سیما و مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام پودینه مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در کانون فرهنگی و هنری مسجد بلال حبشی زاهدان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استودیو صدا برداری ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد با مساحتی بالغ بر 30 متر مربع با بلوک هبلکس که جز پیشرفته ترین مصالح ساختمانی می باشد ساخته و آماده گردیده است.

 

بعد از ساخت بنای استودیو از عایق پشم سنگ  که یک عایق صوتی-حرارتی با الیاف معدنی می باشد و  ماده اولیه ی عایق پشم سنگ، بازالت است که  از گروه سنگ های آذرین می باشد و بازمانده فعالیت های آتشفشانی است استفاده گردیده است که هم در سقف و هم از دیواره های استودیو بکار رفته و نیز بعد از پشم سنگ کناف کار شده است و بعد از کناف پنل آکوستیک هرمی مخصوص استودیو بکار رفته است.

 

تجهیزات این استودیو شامل:

۲ عدد میکروفن صدابرداری tlm 103نیومن و میکروفن Rode NT1 -A

کارت صدا:Presonus Studio 192 دارای تاخیر بسیار پایین  دارای دو پری آمپ حرفه ای و قوی از نوع رکمونت

پری آمپ هدفون

پری آمپ میکروفن

۶ عدد هدفونakg k72

دارای دو عدد درب چرمی آکوستیک برای اتاق تنظیم و اتاق ددروم

دارای ایزولاتور میکروفن

 دو عدد اسپیکر مانیتورینگ ۸ اینچ

سیستم کیس کامپیوتر حرفه ای دارای پردازش قوی

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: آتشفشانی کانونهای فرهنگی هنری هنری مساجد سیستان و بلوچستان کانون های فرهنگی هنری مساجد ستاد کانون های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است