Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی در این باره گفت: زمان ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند تا آخر ساعت امروز تمدید شد.

وی ادامه داد: نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند از سوی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اهداف برگزاری این جشنواره را جربان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی بخش ذکر کرد.

رمضانی تاکید کرد ایجاد فضای همدلی، هم افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان،   شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های آنان، ارج گذاری و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی، ادبی و هنری معلمان،از دیگر أهداف این جشنواره است.

وی از دیگر أهداف این جشنواره را توسعه و تعمیق فعالیت‌های جمعی و گروهی و جذب حداکثری معلمان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری،  فراگیر سازی و مردمی کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری معلمان، استفاده از ظرفیت معلمان هنرمند در راستای اهداف برنامه درس ملی و فعالیت‌های تربیتی و  تکریم و نکوداشت معلمان هنرمند به عنوان سرمایه‌های معنوی و ارزشمند نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگی ، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش همچنین شاخه‌های جشنواره جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند را آفرینش های ادبی،  نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و  هنرهای تجسمی اعلام کرد.

رمضانی اعلام کرد معلمان تمام دوره‌های تحصیلی شاغل در آموزش و پرورش (رسمی، پیمانی، قراردادی، حق التدریس)، تمامی کارکنان و کارشناسان اداری، مدیران، معاونان، مربیان، مشاوران تربیتی تحصیلی و شغلی و  معلمان مدارس غیر دولتی  می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات به سایت http://artistteachers.ir/ مراجعه کنند و همچنین  کانال این جشنواره به آدرس artistteachers@ در شبکه شاد قابل دسترس است.

برچسب‌ها هنرهای تجسمی جشنواره سازمان معلمان ایران وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی جشنواره سازمان معلمان ایران هنرهای تجسمی جشنواره سازمان معلمان ایران وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور وزارت آموزش و پرورش معلمان هنرمند فرهنگی و هنری هنری معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد