Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پیامی؛ ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و گفت: شهیدان والامقام ما همواره الگو و اسوه زیباترین؛ حماسی‌ترین و والاترین حرکت‌ها در روند حیات انقلاب اسلامی بوده اند. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از روند پیروزی انقلاب اسلامی، تا سنگر‌های صبح و ستاره در ۸ سال دفاع مقدس تا پاسداری از حریم آل الله (علیهم السلام) و عرصه‌های ایثارگری و جانفشانی در صحنه‌های مختلف، پرچم حماسه سازی‌های شهیدان گلگون کفن و والامقام انقلاب اسلامی همیشه در اهتزاز بوده و هست و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز به اعتبار و برکت خون و تقدیم والاترین گوهر حیات شهیدان است که انقلاب اسلامی در مسیر پرشتاب خود به سوی اهداف متعالی خویش گام بر می‌دارد و نظام جمهوری اسلامی برغم بدخواهی ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های ددمنشانه استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای شان، روز به روز پر عزت‌تر و پایدار‌تر و در اوج شکوه و اقتدار به سوی قله‌های رفیع پیشرفت گام بر می‌دارد و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به سوی هدف‌های آینده با تکیه بر استقلال و خودکفایی در حرکت است.

شهیدان والامقام ما همواره الگو و اسوه زیباترین؛ حماسی‌ترین و والاترین حرکت‌ها در روند روز‌های سخت و تعیین کننده بوده اند و در این دوران سخت مقابله با کرونا که کادر درمان در سنگر مقدم مبارزه با این بیماری منحوس جان خود را بر سر دست گرفته است، همچنان موثرترین نماد و الگوی ایثار و مجاهدت هستند تا ان شاء الله تعالی در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) بساط این بلیه برچیده شود.

جامعه ما با ابتناء به آموزه‌ها و مواریث معنوی شهدا از هرگونه آسیب و هجوم فرهنگی اجتماعی مصون خواهد بود و امید است نسل دیروز، جوانان را با عمق و ابعاد شخصیت شهدا آشنا نماید.

اینجانب ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام شهیدان را گرامی می‌دارم و از خداوند قادر متعال مسالت دارم همه ما را تداوم بخش راه و آرمان شهدا قرار دهد.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است