Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید مبعث، باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی شهرهای شمال خوزستان در دزفول افتتاح شد. 

«رضا محمدی خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با تبریک عید سعید مبعث اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ۲۷ رجب سالروز برگزیده شدن آخرین فرستاده خدا، باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی شهرهای شمال خوزستان در آموزشگاه زنده یاد پگاه پریدار افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: در استان خوزستان ۹ باشگاه راه اندازی شده که این باشگاه به منظور بهره مندی از ظرفیت بی نظیر بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی شهرهای دزفول، شوش و اندیمشک تاسیس شد.

 

وی هدف از راه اندازی باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی را با هدف تحقق بسته های تحول بنیادین و در راستای مشارکت بیشتر و اجتماعی شدن سازمان دانست و تصریح کرد: انتظار می رود با استفاده از نیروهای متبحر در شمال استان خوزستان به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

 

محمدی خباز با اشاره به اینکه به همت خیرین و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور نیز ۱۶ تبلت به دانش آموزان با نیازهای ویژه شهرستان دزفول اهدا شد اضافه کرد: با شیوع گسترده ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش، دانش آموزان مدارس استثنایی از جمله افرادی بودند که نیاز جدی حمایت دستگاه ها و سازمان های مربوطه را می طلبید.

 

وی ابراز کرد: بعد از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در استان خوزستان و مطالبه جدی در خصوص تامین وسایل مورد نیاز دانش آموزان استثنایی، امروز و در عید سعید مبعث ۱۶ تبلت به دانش آموزان با نیازهای ویژه شهرستان دزفول اهدا شد.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان یاد آور شد: مدارس استثنایی شهرستان دزفول با جدیت در حال آموزش دانش آموزان این سرزمین هستند که با توجه به کمبود امکانات این مدارس، توجه خیرین و حمایت سازمان ها و نهادهای مربوطه بیش از پیش احساس می شود.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدی خباز شهرستان دزفول دزفول باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست