Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نوزدهمین جلسه شورای عالی ایمنی شرکت با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و اعضای شورای عالی ایمنی برگزار شد.

در ابتدای این نشست برخی از مسایل ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ممیزی‌های صورت گرفته از فرودگاه‌های بین‌المللی مطرح و در خصوص آن‌ها تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست همچنین برنامه زمان بودی پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی در فرودگاه‌های بین المللی و حوزه ناوبری هوایی مطرح و مقرر شد؛ تا پایان سال ۱۴۰۱ این سیستم به طور کامل با این برنامه پیاده‌سازی شود.

پیشرفت و اقدامات صورت گرفته در فاز اول سامانه سما از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و مورد استقبال اعضای شورا واقع شد و همچنین توسعه ماژول‌های این سامانه در فاز دوم مورد تصویب قرار گرفت.

در نوزدهمین جلسه شورای عالی ایمنی شرکت فرودگاه‌ها، گزارش ایمنی از رویدادهای برخورد پرنده با هواپیما در سال ۹۸ و نیمه اول سال ۹۹ در فرودگاه‌های کشور ارائه شد.

در پایان این نشست در خصوص بهره‌گیری از متد TRB در ارزیابی کمی ریسک مخاطرات حریم باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد و همکاری مشترک با دانشگاه صنعتی شریف تشریح و در این خصوص تصمیم‌گیری شد.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران فرودگاه مهرآباد وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران فرودگاه مهرآباد وزارت راه و شهرسازی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران فرودگاه مهرآباد وزارت راه و شهرسازی اخبار کنکور شرکت فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود

ایسنا/گلستان شرکت آب منطقه‌ای گلستان اعلام کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و ورود سیلاب به سد گلستان، بخشی از آب این سد از ساعت ۱۶ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رهاسازی می‌شود.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گلستان آمده است: با توجه به بارش‌های مناسب و قرار داشتن سد در آستانه سر ریزی ، به منظور مدیریت حجم آب مخزن برای چهارمین مرحله در سال آبی جاری، رها سازی آب سد امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

بر این اساس، رهاسازی آب برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف بهره برداران مجاز حاشیه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود خواسته شده از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود