Web Analytics Made Easy - Statcounter

عین‌الله طالبی از آمادگی شهرستان سوادکوه برای انتخابات سال آینده خبر داد و گفت: اعضای ۳۰ نفر هئیت اجرایی مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عین‌الله طالبی پنجشنبه شب در نشست خبری در خصوص انتخابات ۱۴۰۰  با تقدیر از همراهی رسانه‌ها و با اشاره به اینکه 28خرداد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: زیر‌ساخت و برنامه‌ریزی انتخابات وتشکیل ستاد انتخابات شهرستان و تشکیل دبیرخانه انجام شد و ایجاد و تقویت زیر‌ساخت‌ها اولویت نخست ما است و فناوری اطلاعات و اینترنت در همه شبعات فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد شعبات بدون شرایط خاص کرونایی برای شورای اسلامی ۱۱۲ شعبه شورا، ۱۱۷شعبه برای ریاست جمهوری داریم، افزود:یازده شعبه در بخش مرکزی و شانزده شعبه در بخش زیراب و۷۰ روستایی مرکزی و ۲۲ برای بخش زیراب داریم و ازدحام جمعیت و شرایط کرونایی بر طبق نظر اعضای ستاد درباره تعداد شعبات عمل می کنیم.
  فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه زمانبندی ثبت‌نام، صدور آگهی و اجرایی مشخص است و در حال حاضر در ۱۸ اسفند ماه شروع انتخابات آغاز شد و در ۱۹ اسفند ماه آگهی انتخابات ابلاغ شد و تشکیل هیات اجرایی انجام شد، خاطر نشان کرد:در شهرستان هئیت‌های 30 نفره برای شهرستان و دو بخش مرکزی زیراب تشکیل شدند. 
  رئیس ستاد انتخابات شهرستان سوادکوه با اشاره به تشکیل جلسات هئیت نظارت و جلسه تعیین معتمدین هیئت اجرایی شهرستان و بخش مرکزی و زیراب  تصریح کرد: اعضای ۳۰ نفر  هئیت اجرایی شهرستان،بخش مرکزی و زیراب تعیین و در روز چهارشنبه بارای گیری اعضای ۸ نفره شهرستان و ۷ نفره بخش ها مشخص شدند.
  طالبی با بیان اینکه ورود مردم به مدیریت شهری و روستایی و مشارکت در انتخابات با وجود تهدیدات دشمنان اهمیت دارد، اظهار کرد: انقلاب ما الگو برای کشور‌های مختلف شد و استکبار جهانی و دشمنان ما آن را تهدید می‌دانند و حرکت تهاجمی و تحریمی از ابتدا در برابر انقلاب اسلامی وجود داشت و دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که مردم، مهمترین عامل تقویت نظام اسلامی است و برای جدا کردن مردم از نظام تلاش می‌کنند و هرساله مردم با حضور در انتخابات، انقلاب را بیمه می‌کنند.
  وی با اشاره به اینکه تلاش کنیم تا مشارکت مردم در انتخابات بالاتر برود و خالی بودن میدان فضا را برای دشمن باز می‌کند، افزود: همه برای آبادانی و کاهش مشکلات تلاش کنیم و در میدان، برای رقابت و حضور در انتخابات تلاش کنند و با خرد‌جمعی می‌توان به نتایج مورد نظر رسید.
  فرماندار شهرستان سوادکوه گفت: اصل بر آن است که اعضای شورای اسلامی با اصل مشورت فعالیت کنند و با احصا شرایط، اولویت‌بندی کنند و فعالیت‌ها برای پیگیری بین اعضا تقسیم شود تا به نتایج مورد نظر دست یابند و البته فعالیت تک تک اعضا بر اساس رسالت آنها برای پیگیری فعالیت‌ها بر طبق وظایفی که دارد، منع قانونی ندارد.
  رئیس ستاد انتخابات شهرستان سوادکوه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دستور العمل‌ها، تمام امکانات و تجهیزات شهرستان برای ثبت نام از دواطلبین آماده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان سوادکوه بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی فرد صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی و رؤسای ستادهای انتخاباتی آنان برگزار شده است.

فرماندار بیرجند گفت: ظرفیت‌های تبلیغی نیز به نامزدها اعلام شده است‌

فاضلی فرد با بیان اینکه دو شعبه سیار به شعب اخذ رأی در بیرجند افزوده شده است، ادامه داد: در مجموع آمادگی لازم را برای برگزاری دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخاب در شهرستان بیرجند وجود دارد.

وی گفت: از آنجایی که در فصل بهار بسیاری از مردم به روستاهای اطراف شهر می‌روند تدبیر لازم برای تأمین تعرفه در روستاها انجام شده است.

علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف نیز در این جلسه اظهار کرد: چندین جلسه ستاد انتخابات برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه شرایط را برای تبلیغات باید بیش از گذشته فراهم کنیم، بیان کرد: شرایط تبلیغاتی در شهرستان خوسف نسبت به نوبت قبل دو برابر افزایش یافته است.

فرماندار خوسف افزود: در خوسف ۲۵ مکان، در ماژان پنج مکان و در بخش مرکزی نیز دوازده نقطه برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.

مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان نیز در این جلسه با بیان اینکه در نماز عید فطر و نمازهای جمعه بحث تشویق به شرکت در انتخابات انجام شده است، گفت: با آقایان مولوی نیز در این زمینه رایزنی شده است.

وی یادآور شد: سیل اخیر به برخی از جاده‌های شهرستان خسارت وارد کرده است که برای تسهیل عبور و مرور نیاز به مرمت دارد.

فرماندار درمیان گفت: در مجموع آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

گفتنی است انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شده و رقابت بین آقایان علی مولوی حقیقی و سید حسن هاشمی خواهد بود.

کد خبر 6089501

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم