Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا در کشور رنگ بندی شهرهای مختلف کشور براساس شاخص های مختلف از جمله میزان ابتلا، تعداد بیماران بستری و حتی فوت شدگان ارزیابی و وضعیت آنها مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ارزیابی مناطق مختلف کشور و رنگ بندی آنها در تاریخ ۲۵ اسفند ماه برای ایام تعطیلات عید و اوایل سال جدید انجام خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت بیان کرد: محدودیت های هوشمند کرونایی در هر شهر و منطقه مطابق وضعیت رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا اعمال خواهد شد. بسته های مدیریتی تدوین شده و صرفا بر اساس رنگ بندی و شرایط هر منطقه این بسته ها اعلام و ابلاغ می شود.

جهانپور تاکید کرد: در حال حاضر موضوع سفرهای نوروزی در حال بررسی است و ستاد ملی کرونا آخرین دستورالعمل ابلاغی خود را برای ایام تعطیلات عید نوروز و اوایل سال آینده ابلاغ نکرده است. به طور کلی انجام مسافرت باعث چرخش ویروس کرونا و آلوده شدن شهر های مبدا و مقصد می شود. هم اکنون رعایت دستورالعمل ها در هنگام مسافرت به خوبی در شهر های مبدا انجام نمی شود.

 او بیان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون کادر درمان  و گروه های پر خطر در حال انجام است و تا به امروز محموله های مختلفی از کشورهای چین، هند  و روسیه وارد کشور شده است. امروزه بهترین واکسن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک از منزل تا خانه است و افراد از تردد های غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید

هنوز گزارشی از کرونای ایرانی نداشته‌ایم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونای انگلیسی کرونا در ایران رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان قم با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت آنلاین از شهر قم و جمعی دیگر از معاونان و مدیران برگزار شد.

وزیر ارتباطات در این جلسه بعد از شنیدن گزارش میزان پیشرفت پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در استان قم با اشاره به اهمیت این پروژه در استان قم، گفت: این شهر از نخستین فعالان در حوزه فناوری اطلاعات در کشور بوده است و با افتتاح پروژه فیبرنوری در قم امیدواریم این استان مانند گذشته پیشتاز اقتصاد دیجیتال و حوزه تولید محتوای دیجیتال شود.

وزیر ارتباطات در این جلسه خطاب به رئیس هیأت مدیره شرکت شاتل (مجری فیبرنوری استان قم) تاکید کرد که با افزایش تجهیزات و دستگاه‌ها در این استان تا سفر رئیس جمهوری، هر چه سریع‌تر کل استان قم را تحت پوشش این پروژه قرار دهند.

وی با اشاره به مصوبه‌ای قانونی که در بودجه امسال برای تسهیل در اجرای این پروژه آمده است، افزود: این مصوبه برای اجرای سریع این پروژه بسیار کارگشاست و اپراتورهای فعال در پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها با استفاده از ظرفیت این مصوبه می‌توانند در سال جاری بخش بسیاری از این پروژه را به سرانجام برسانند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که از شهر قم به صورت آنلاین در جلسه حضور داشت نیز گزارشی از آخرین وضعیت اجرای این پروژه ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۷ شهر استان قم ۶ شهر به طور کامل تحت پوشش قرار گرفته است، افزود: اجرای پروژه بین شهری در این شهرها نیز تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

لاجوردی با اشاره به اینکه در شهر قم نیز نیاز به حدود ۳۰۰ کیلومتر حفاری داریم، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰ کیلومتر با شعاع ۱۰۰ متری منازل و کسب‌وکارها انجام شده و با افزایش دستگاه‌ها و تیم‌های جدید باقی مانده نیز در چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

کد خبر 6098600 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان