Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@03:33:44 GMT

حامد لک دیدار با مس نوین کرمان را از دست می دهد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۰۲۲۶

حامد لک دیدار با مس نوین کرمان را از دست می دهد؟

یحیی برای جدال مقابل مس نوین کرمان در جام حذفی با بیشترین تغییرات مقابل حریف حاضر خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس که قرعه تقابل با حریف دسته دومی را برابر خود می‌بیند، در شرایطی در کرمان حاضر خواهد شد که هواداران این تیم چشم انتظار رونمایی از مهدی ترابی و شهریار مغانلو به عنوان دو بازیکن تازه وارد سرخپوشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطابق انتظار در جام حذفی باید در این دیدار بوژیدار رادوشوویچ را در ترکیب پرسپولیس دید تا گلر کروات بار دیگر فرصت خودنمایی در جمع بازیکنان این تیم را به دست بیاورد. بعد از نمایش این گلر کروات در جام حذفی مقابل قشقایی شیراز که مربوط به ۴ سال قبل است، او بار دیگر فرصت حضور برابر حریفی دسته دومی را به دست آورده و باید دید اینبار چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

 

در خط دفاعی بعید است که یحیی تغییراتی در ترکیب تیمش شکل دهد و باید در انتظار حضور سعید آقایی در سمت چپ، سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی و مهدی شیری در سمت راست بود. نفراتی که طی دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر به موفقیت بزرگی در بسته ماندن دروازه دست یافته‌اند و باید  دید در این جدال چه نمایشی به جا خواهند گذاشت.

 

تغییرات در پرسپولیس و اولین گام از جام حذفی در خط میانی با بازگشت کمال کامیابی‌نیا به ترکیب و حضور این هافبک تاثیرگذار در کنار میلاد سرلک و اینبار نیمکت نشینی احمد نوراللهی دنبال خواهد شد. احسان پهلوان و سیامک نعمتی نیز دیگر نفراتی هستند که نیمکت نشین شده‌اند تا از مهدی ترابی برای اولین بازی رونمایی شود و او با شماره ۲۱ فرصت بازی برابر مس نوین کرمان را به دست بیاورد. در سمت مقابل خط میانی هم امید عالیشاه توانسته با حضور در یک پست عقب‌تر، شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورد.

 

شاید بزرگ‌ترین آزمون در خط حمله باشد؛ جایی که یحیی گل محمدی ترجیح داده از زوج مهدی عبدی و مهدی مهدی خانی در ترکیب اصلی سود ببرد. زوجی که سعید آخرین فرصتی باشد که بتوانند حضور فیکس در ترکیب را به دست بیاورند. با جذب مغانلو و بازگشت زودهنگام عیسی آل کثیر که نزدیک به ۱۵ روز دیگر به پایان محرومیتش باقی مانده، اکنون عبدی و مهدی خانی باید به بهترین شکل از فرصت‌های خود سود ببرند تا این موقعیت بزرگ را از دست ندهند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

 

بوژیدار رادوشوویچ
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
سعید آقایی
میلاد سرلک
کمال کامیابی‌نیا
مهدی ترابی
امید عالیشاه
مهدی مهدی‌خانی
مهدی عبدی

دیدار پرسپولیس مقابل مس نوین کرمان از ساعت ۱۵ امروز در استادیوم باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس نوین کرمان حامد لک مس نوین کرمان مس نوین کرمان خواهد شد جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با ازبکستان مشخص شد.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می‌شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین