Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@18:12:44 GMT

قتل برادر امام جمعه مهرستان / امروز رخ داد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۲۰۳۵

قتل برادر امام جمعه مهرستان / امروز رخ داد + جزئیات

درگیری طایفه‌ای جان برادر امام جمعه مهرستان را گرفت.

محمد رفیع دهواری گفت: بر اثر درگیری طایفه ای در مهرستان برادر امام جمعه اهل سنت این شهرستان کشته شد.

به گزارش رکنا؛ محمد رفیع دهواری فرماندار مهرستان ، با اعلام این خبر، بیان کرد: بر اثر درگیری طایفه ای ده ساله، ظهر امروز ایوب کرد یکی از شهروندان مهرستانی به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است فرد فوت شده برادر امام جمعه اهل سنت مهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا درگیری طایفه ای قتل اخبار حوادث امام جمعه قتل طایفه درگیری طایفه ای اهل سنت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل عکس فیلم آزار شیراز جنایت ایران کرونا اعدام دختر برادر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛  حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه عملیات وعده صادق نقطه عطفی بود برای دنیا و قدرت ایران نمایان شد، گفت: کشور‌هایی که مدعی به تجهیزات و امکانات جنگی داشتند حالا ساکت شدند و رژیم صهیونیستی هم که درصدد پاسخ بر آمد، جهان غرب، او را از درافتادن با ایران مقتدر، برحذر داشت.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز بیش از ۴۰ دانشگاه اروپا و آمریکا به میدان آمدند و علیه اسرائیل تظاهرات کردند گفت: کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان داشتند حالا دانشجویان خود، تنها کسانی که از مظلوم دفاع کردند را دستگیر و روانه زندان‌ها میکنند.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی در وعده صادق، کاری کرد که اوضاع منطقه را به قبل و بعد وعده صادق، تقسیم می‌کنند.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت امام صادق علیه السلام گفت حضرت امام صادق (ع) دو راهبرد تبلیغ و تبیین دین اسلام را انجام می‌داد و حدود چهار هزار شاگرد را تربیت کرد.
حجت الاسلام و المسلمین نوری تاکید کرد: امروز هم شبیه به زمان امام صادق (ع) است و دشمن با قدرت رسانه‌ای صنعت فیلم سازی و هجمه‌های بزرگ دینی، ایران را هدف قرار داده است و سخنرانان، مبلغین، معلمان فعالان حوزه رسانه‌ای و فرهنگی و هر کسی که می‌تواند باید همچون امام صادق کار تبیینی انجام دهد.

دیگر خبرها

  • در سوگ صادق آل محمد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان