Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:29:22 GMT

اقدامات ستاد تنظیم بازار در حد شعار است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۲۰۹۸

اقدامات ستاد تنظیم بازار در حد شعار است

حجت الاسلام حافظ نیا از گرانی قیمت میوه و دیگر کالاها انتقاد کرد و گفت: اقدامات ستاد تنظیم بازار در حد شعار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس برای تکریم خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاسیس شده و توفیق خدمت به خانواده های معظم شهدا را خداوند نصیب هر شخصی نکرده و باید قدر آن را دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری، تصریح کرد: این شهید والامقام الگوی جهاد و خدمت رسانی بود.

 

وی به ۲۶ اسفند سالروز رحلت یادگار حضرت امام خمینی(ره) سید احمد خمینی اشاره کرد و گفت: این شخصیت بزرگوار حافظ اسرار و امین امام و انقلاب اسلامی بود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، خاطرنشان کرد: عشق به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دل همه ملت های آزاده دنیا وجود دارد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به درپیش بودن چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: متاسفانه هر سال در این روز شاهد اتفاقات ناگواری هستیم و نباید بخاطر چند لحظه خوشی جان خود را از دست داد.

 

وی اضافه کرد: خانواده ها باید جوانان را کنترل کرده و جشن ها را بدون وقوع اتفاقات ناگوار و تلخ برگزار کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری، اظهارکرد: در این روز مقام معظم رهبری وضعیت معیشت مردم را غصه بزرگی دانستند.

 

امام جمعه بندر آستارا از گرانی قیمت میوه و دیگر کالاها انتقاد کرد و گفت: امروز میوه فراوان ولی قیمت ها سرسام آور است.

 

وی با بیان این سوال که پرتقال محصول شمال است چرا باید آنقدر گران به دست ما برسد، افزود: یک جای کار نه همه جای کار می لنگد، اقدامات ستاد تنظیم بازار در حد شعار است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خطاب به هیئت های نظارت انتخابات گفت: تصمیمات شما بر زندگی مردم تاثیر بسیار دارد و روز قیامت جواب خدا را باید بدهید.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا در ادامه از اعضای هیئت های نظارت خواست سلیقه ای رفتار نکنند و سلیقه های شخصی، فردی، جناحی و گروهی را دخالت ندهند.

 

وی اضافه کرد: اعضای هیئت های نظارت تعهد، ایمان، انقلابی بودن، پاک دستی، تخصص و پاک چشمی افراد را ملاک قرار بدهند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از برگزاری عروسی های مختلط در جامعه انتقاد کرد و افزود: برخی عروسی ها هیچ شباهتی به یک جشن اسلامی ندارد.

 

امام جمعه بندر آستارا خطاب به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خصوص موسیقی های زنده در رستوران ها گفت: شما متولیان باید نظارت کنید، نیروی انتظامی و سپاه و قوه قضاییه پاسدار انقلاب هستند و باید به طور انقلابی وارد عمل بشوند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه کشف حجاب، اختلاط زن و مرد و اعمال ناپسند از اتفاقات این مکان ها است، خاطرنشان کرد: همه نهاد های متولی امر باید احساس مسئولیت کرده و در راستای قانون عمل کنند.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اجرای موسیقی زنده وضعیت معیشتی خطبه نماز جمعه بندر آستارا گیلان حجت الاسلام حافظ نیا جمعه بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟

قطعا باور دارید که «ان الله لایجری الامور الا باسبابها» و باور دارید که اصلاحات امام زمانی قاعدتا زمانبر و تدریجی است.
بیایید فرض کنیم آقا تشریف آوردند آیا بلافاصله تمام زنان بی حجاب و بدحجاب و شل حجاب تنبیه می شوند؟ یا مردان و زنان اختلاسگر و سوء استفاده چی تنبیه میشوند؟
آیا در اولین سخنرانیها دوچرخه سواری بانوان را محکوم میکنند یا میگویند ای دولتمردان وای مردم قسط و عدالت را بر پای دارید؟
آیا وزرای ارتباطات تمام جهان مامور میشوند فیلترینگ شدیدی اجراکنند و نیروهای انتظامی برفراز بامها دیش های ماهواره را جمع میکنند یا مسئولین موظف به تهیه برنامه های متنوع فرهنگی میشوند تامردم را رشد بدهند؟
آیا بیت المال به سمت طرفداران شان سرازیر میشود یا همه واجدین شرایط ازآن بهره می برند و مکتبی و حزب اللهی و هم خط و چپ و راست با دیگران برابرند؟

ظاهرا در این مملکت عده ای تفکرات خود را دقیقا منطبق بر ایده های امام(عج) میدانند و شاید خود را امام می پندارند و میخواهند قبل از ظهور ان را پیاده کنند ولی اساس حرکت انبیا که مبتنی بر توحید و قسط است رافراموش کرده اند. تا آنجا که مشخص است پس از توحید و پرهیز از شرک نوبت قسط وعدل است ان هم نه در شعار و بلکه در عمل و اگرچنین نباشد جهان امادگی همراهی باامام را نخواهد داشت .
مسئولین محترم و مدعیان دینداری اگر قصد دارند قبل از ظهور منجی به راه ان معصوم بروند بسم الله .... بدون شعار بلکه با عمل پای دروادی برقراری قسط و عدل بنهند. از اختلاف و نفاق و دروغ و شعارزدگی و تهمت و سیاسی کاری و گروه گرایی و چوب لای چرخ یکدیگر گذاشتن و کندکردن جریان توسعه و.... دست بردارند.
مردم خسته اند و نیازبه کمک و رسیدن به آرامش دارند.

* منتشر شده در سایت مبلغ

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902279

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • تفال به حافظ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به آب روشن می‌عارفی طهارت کرد..
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟