Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه استقلال برای جذب احسان حاج صفی کار بسیار سختی دارد.
به گزارش آریا، بعد از فسخ قرارداد احسان حاج صفی با باشگاه تراکتور حالا فرهاد مجیدی از مدیران باشگاه خواسته زمینه جذب این بازیکن را فراهم کنند، بازیکنی که در سال های اخیر بارها بحث حضورش در این تیم مطرح شده اما این انتقال هرگز نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موضوع مهم این است که فرهاد مجیدی تصمیم ندارد احسان حاج صفی را در پست دفاع چپ بازی بدهد و ترجیح می دهد از او در پست وینگر چپ و البته هافبک باکس تو باکس استفاده کند. البته تمایل حاج صفی بازگشت به اصفهان و بازی برای سپاهان است و بعید است استقلال موفق به جذب این بازیکن شود.
پس از هفته گمانه‌زنی درباره احتمال جدایی احسان حاج‌صفی از تراکتور، سرانجام این اتفاق روز گذشته رخ داد و حاج‌صفی با توافق با مدیران تراکتور توانست رضایت‌نامه خود را از باشگاه تبریزی دریافت کند و به بمب بازار نقل و انتقالاتی بدل شود؛ کاپیتان تیم‌ملی در لیگ منتهی به مسابقات مقدماتی جام‌جهانی، حالا باید یک تصمیم مهم را برای آینده فوتبالی خود بگیرد.
هر چند احتمال انتقال او به سپاهان بیش از سایر تیم‌هاست اما برای خرید حاج‌صفی، استقلال و گل‌گهر هم پای پیش گذاشته‌اند و پیشنهادات خود را برای کاپیتان تیم‌ملی ارائه کرده‌اند تا مقصد بعدی احسان حاج‌صفی غیرقابل پیش‌بینی باشد؛ از یک‌سو بازگشت به تیم سابق و همکاری با محرم نویدکیا که می‌تواند به بالانس ترکیب سپاهان کمک ویژه‌ای کند و یک تیم رویایی برای طلایی‌پوشان اصفهانی بسازد.
انتقال به استقلال، شایعه‌ای که بارها در سالیان گذشته پیرامون حاج‌صفی مطرح شده اما او هیچ‌گاه واکنشی به استقلالی بودن یا پرسپولیسی بودن خود نشان نداده است؛ استقلال در جناح چپ خود چهره‌های مطرحی چون میلیچ و نادری را دارد و حضور حاج‌صفی می‌تواند یک رقابت فوق‌العاده را برای رسیدن به ترکیب اصلی ایجاد کند.البته که  حاج‌صفی می‌تواند در میانه زمین، جایی که آبی‌ها خلع یک فرمانده را پس از جدایی علی کریمی هنوز حس می‌کنند، به میدان برود، پستی که در آن بارها حاج‌صفی در دوران سرمربیگری کی‌روش در تیم‌ملی به میدان رفت.
حضور امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر و رابطه خوب ژنرال با حاج‌صفی و البته نیاز سیرجانی‌ها به تقویت برای حضور دوباره در جمع مدعیان، باعث شده تا گل‌گهر هم در صف مشتریان حاج‌صفی بایستد؛ به‌خصوص آن‌که به لحاظ مالی این تیم شرایط خوبی دارد و به نظر می‌رسد می‌تواند در صورت توافق اولیه، شروط مالی کاپیتان تیم ملی را برآورده کند.
در عین‌حال باید دید احسان حاج‌صفی که با جدایی از تراکتور شاه‌ماهی بازار نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم لقب گرفته، برای ادامه فوتبال خود کدام تیم مسیر را انتخاب می‌کند؛ حضور دوباره در سپاهان این‌بار برای شاگردی محرم، کوچ به یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت و بازی با استقلال یا سفر به سیرجان و همکاری دوباره با قلعه‌نویی. تصمیم حاج‌صفی هر چه باشد تاثیر مهمی در جنگ قهرمانی لیگ برتر خواهد گذاشت.
شب گذشته بود که باشگاه تراکتور با انتشار خبری از جدایی قطعی احسان حاج صفی پس از توافق با مدیران باشگاه خبر داد و بلافاصله پس از این خبر گمانه زنی هایی که از چند روز پیش در مورد مقصد احتمالی آینده کاپیتان تیم ملی آغاز شده بود، شدت گرفت. احسان حاح صفی تاکنون در لیگ برتر برای برای تیم های تراکتور و سپاهان بازی کرده و حضور در فوتبال یونان و آلمان نیز در کارنامه کاری او دیده می شود.
این بازیکن در دو مرتبه قبلی پس از بازگشت از فوتبال اروپا با مدیران سپاهان به توافق رسیده و حالا زمزمه های زیادی در مورد بازگشت سه باره اش به تیمی وجود دارد که از آکادمی آن رشد کرده و به همین دلیل اردوی سپاهان نیز خواه ناخواه تحت تاثیر  این خبر قرار گرفته است. البته که بی شک امروز خبری از مذاکره مدیران باشگاه با این بازیکن نخواهد بود و احتمالا روز آینده زمان مناسبی برای نشستن با کاپیتان تیم ملی و توافق بر سر بازگشت او به اصفهان و سپاهان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی کاپیتان تیم ملی پست هافبک کاپیتان تیم ملی احسان حاج صفی حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!