Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در پی انتشار تصاویری در خصوص تخریب سرپناه یتیمان حاشیه نشین چابهار بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در پاسخ به انتشار ویدئوی تاثیر گذار کودکان گریان بی سرپرست و بی سرپناه چابهاری که در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی به کرات و با عنوان تخریب سرپناه یتیمان حاشیه نشین چابهار توسط نیروهای گشت حفاظت بنیاد مسکن ، فراگیر شده است، به منظور ایجاد شفافیت، بازگردادن اعتماد عمومی و آرامش مردم شریف، خیر اندیش و نوع دوست ایران اسلامی ذکر این نکات ضروری است:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره محرومین را ولی نعمت خود می داند و به رسالت مقدس محرومیت زدایی در فراموش شده ترین و دور افتاده ترین نقاط ایران مفتخر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای عملیات ساماندهی 6 سکونتگاه کپری غیر رسمی در چابهار که به اذعان آگاهان استان در 30 سال گذشته از کمترین امکانات و خدمات شهری از قبیل آب و برق و دفع زباله راه و خدمات آموزشی محروم بوده اند ؛ با انواع اتهامات بی اساس از غصب زمین های آبا و اجدادی تا قصد تغییر عامدانه در بافت جمعیتی مرزنشینان جنوبی کشور و حذف هویت و فرهنگ ملت و قومیت بلوچ ، مواجه بوده است و در این میان خطابه های مبلغان ناآگاه در ایراد مطالب خلاف واقع ، به این کذبیات دامن زده و موجبات دلسردی و عدم همکاری و همیاری مردم نجیب این مناطق با پروژه های ملی و جهادگران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را فراهم کرده است .

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، برابر سفارشات موکد رهبر معظم انقلاب در اولویت و توجه کامل به محرومین در اجرای هرگونه طرح توسعه شهری و آبادانی در کشور ، این نکته که " در هیچ نقطه از مملکت نباید پیش از آنکه مسکن جایگزین برای محرومین ساخته شود ، اقدام به تخریب ناهنجاری های موجود نمود" ، سرلوحه عمل ستادهای ساماندهی و بازآفرینی شهری بنیاد مسکن در زاهدان و چابهار و کلیه نقاط ایران اسلامی بوده و هست .

لذا با تاکید مجدد بر اینکه محتوای کلیپ مورد اشاره کاملا به دور از واقعیت است، از مقامات مسئول قضایی و انتظامی و شهری چابهار ، درخواست می شود نسبت به رسیدگی دقیق و سریع این موضوعات و خشکاندن سرشاخه های آن که موجب جریحه دار کردن احساسات عمومی و دلسردی و بی اعتمادی به خدمات گسترده نظام و دستگاه های خدمت رسان است ، اقدام شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز ساخت ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان؛ عطاءاله اکبری ‌از آغاز ساخت 26 پروژه روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان در سال جاری خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در سایت های طرح های نهضت ملی مسکن تلاش شده خدمات مورد نیاز از جمله مدرسه، مسجد و درمانگاه همزمان با اجرای طرح ها آنگونه که مردم شایسته آن هستند تکمیل و در اختیار آنها قرار داده شود، افزود: در این راستا در سالجاری عملیات ساخت 19 مدرسه، چهار کلانتری و سه باب مسجددر سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در سایت‌های آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان که در آنها بیش از 11 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است عملیات ساخت چهار باب مدرسه، دو کلانتری، دو درمانگاه و دو مسجد از سال گذشته عملیاتی شده است.

اکبری تاکید کرد: از آنجایی که طرح نهضت ملی مسکن نیازمند ایجاد توازن بین ساخت واحدهای مسکونی و زیرساخت های خدماتی است رویکردی اساسی را دنبال می کنیم تا متقاضیان با چالش نبود امکانات و خدمات مواجه نشوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 19 هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از 23 هزار نفر در حال ساخت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد