Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@00:58:07 GMT

پاری سن ژرمن بودجه لازم برای جذب لیونل مسی را دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۲۷۵۹

پاری سن ژرمن در مورد جذب لیونل مسی خوش بین است.

پاری سن ژرمن به صورت جدی خواهان جذب لیونل مسی در تابستان است و برای این اتفاق برنامه ریزی کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارسلو بچلر، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در تابستان به پایان می رسد و آینده این بازیکن همچنان نامشخص است. پاری سن ژرمن به شدت خواهان جذب لیونل مسی است و می خواهد در تابستان در انتقالی آزاد او را به پاریس ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری سن ژرمن برنامه و بودجه لازم برای جذب لیونل مسی را دارد. پاریسی ها مطمئن هستند که پروژه بهتری نسبت به بارسلونا دارند و می توانند لیونل مسی را با پروژه خود متقاعد کنند. در رختکن پاری سن ژرمن خیال همه از این بابت راحت است که فصل بعد مسی رقیب آن ها نخواهد بود و خوش بینی ها نسبت به حضور مسی در پاریس زیاد است. با این حال با توجه به این که لاپورتا به تازگی به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا منصوب شده و قطعاً به زودی با مسی جلسه ای در مورد آینده اش خواهد داشت، باید صبر کرد و منتظر تصمیم خود بازیکن در مورد آینده اش بود.

همچنین بخوانید:

لئوناردو: مذاکرات ما با ام باپه بر سر تمدید قرارداد در مرحله پیشرفته‌ای قرار دارد

خاویر تباس: لالیگا از نظر مالی آماده جدایی لیونل مسی از بارسلونا است

شش چالش پیش روی خوان لاپورتا در بارسلونا | گزارش روز

 

 

اخبار داغ 

آخرین لگد فدراسیون به فوتبال نحیف ایران؛ تیم ملی قربانی انتخابات کابوس ایران به واقعیت تبدیل شد؛ میزبانی تیم ملی ما را به بحرین دادند حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو به دنبال بازگشت به رئال مادرید تیاگو: در بدترین کابوس هایمان هم فکر نمی کردیم در جدول در چنین جایگاهی باشیم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جذب لیونل مسی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا