Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این دیدار که عصر جمعه از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور انجام شد،  تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با نتیجه ۲ بر یک برابر ویستاتوربین تهران به برتری دست یافت تا به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کند.

این مسابقه به میزبانی تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه تختی بندرانزلی درهوای d سرد و بارانی و در یک زمین گل آلود و لغزنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان بندرانزلی این دیدار را هجومی آغاز کرد و توانست در همان نیمه اول به گل برتری خود دست یابد که سیدجلال رافخایی کاپیتان با سابقه این تیم موفق شد در دقیقه ۱۳ با یک ضربه سر اولین گل تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول با همین تک گل خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز با حملات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی آغاز شد و در دقیقه ۴۶ ضربه محکم فربد بلوک باشی بازیکن ملوان پس از اصابت به دیرک افقی از خط دروازه عبور کرد اما داور این بازی اعتقادی به گل نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

پس از این موقعیت مناسب همچنان ملوان بندرانزلی تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۸۶ نیز سیدمحمد مهری که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود، موفق شد دومین گل تیم فوتبال ملوانان را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسدن این گل،  تیم فوتبال ویستاتوربین تهران حملاتی را روی دروزاه ملوان انجام داد و موفق شد در دقایق تلف شده این دیدار توس حامد اکبری پور به گل دست یابد اما این گل تاثیری در نتیجه بازی نداشت و سرانجام تیم ملوان بندرانزلی با نتیجه ۲ بر یک در این مسابقه به برتری رسید.

قضاوت این دیدار را مهدی نجار با کمک های مهرداد نجفی و آرمان خدمتگزار برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، امیر خدادادی و کمیل ایمان جانی بازیکنان تیم فوتبال ویستاتوربین تهران و حبیب مولایی سرپرست این تیم، حمید حیدری و ابوالفضل عباسی بازیکنان ملوان بندرانزلی و مازیار زارع سرمربی این تیم، کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب ابوالفضل عباسی، سیدجلال رافخایی، رسول ناصربخت، مهدی هاشمی نژاد، مهیار زحمتکش، محسن انبساطی ، سهیل فداکار، فربد بلوک باشی، وحید فارغ، میلاد محسنی، محمد حسین پور به سرمربیگری مازیار زارع رو در روی ویستاتوربین تهران قرار گرفت که سیدمحمد مهری، حمید حیدری، محمد رحمتی و مهدی موقری به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین بازی شدند.

همچنین تیم فوتبال ویستاتوربین تهران با ترکیب محمدامین بهرامی، سیدمصطفی نوربخش، مرتضی نگهداری، کمیل ایمان جانی، امیر خدادادی، حبیب افراه، محمد غلامرضا، عارف سیفی، سیاوش جهانی فرد، مصطفی بهزادپور، امیرمحمد زالی و با سرمربیگری فرشاد پیوس مقابل ملوان بندرانزلی قرار گرفت که محمدرضا حمدی نژاد، سیدحمیدرضا مهری، جهانگیر عسگری و حامد اکبرپور به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین بازی شدند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با پیروزی در این مسابقه به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت های جام حذفی کشور راه یافت و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و تیم ویستاتوربین تهران نیز با شکست در این مرحله  از رقابت های جام حذفی کنار رفت.        

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ویستاتوربین تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی

پرسپولیسی ها در دو گروه تمرین کردند.

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی