Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین اصفهان، عباس‌علی خادمی در آئین اختتامیه نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه ویژه کرونا ویروس ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار داشت: یک‌سال از شیوع بیماری کرونا گذشت و شورای هماهنگی نظام پزشکی همگام با جامعه پزشکی و مردم در همه زمینه‌ها فعالیت کرد و برگزاری این جشنواره نمونه یکی از این فعالیت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی‌ نظام پزشکی‌های استان اصفهان ادامه داد: فعالیت‌های استان اصفهان در این مدت همچون زمان جنگ زبان‌زد بود و در این مسیر۱۳ شهید مدافع سلامت تقدیم کردیم.

وی در خصوص جشنواره تصریح کرد: این جشنواره نخستین جشنواره منحصر به فرد جامعه پزشکی در زمینه کرونا است و در آن حدود ۷۰۰ اثر به دستمان رسید که این آثار از شهر‌های مختلف بود.

خادمی خاطرنشان کرد: قرار است که جشنواره دیگری هم توسط سازمان نظام پزشکی در تهران برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی‌ نظام پزشکی‌های استان اصفهان ضمن تشکر از اصحاب رسانه، بیمارستان‌ها و تعاونی درمانگران اصفهان بیان داشت: امیدواریم با توزیع واکسن در سطح عمومی جامعه جشنواره پایان کرونا را برگزار کنیم.

در ادامه این مراسم محسن مصلحی اظهار داشت: کرونا همه ابعاد زندگی انسان را به عنوان دومین حادثه بعد از جنگ جهانی دوم تحت تأثیر قرار داد و جز مباحث مطرح در خود بیماری کرونا، مباحثی هم که در پساکرونا مطرح است باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

قائم‌مقام نظام پزشکی و دبیر جشنواره گفت: کادر درمان علیرغم کم‌لطفی‌ها، جانانه در این مسیر ایستادند و بعد از زحمات آنان وظیفه‌ای بر دوش اقشار مختلف در زمینه‌های رصد، ثبت و تجزیه و تحلیل اتفاقات است تا در برنامه‌های آینده از آثار آن‌ها استفاده شود.

وی در خصوص جشنواره توضیح داد: تصمیم گرفتیم درباره آثار مربوط به کرونا فراخوانی اعلام کنیم و این تصمیم را در ۹ قالب و ۱۹ محور از بین ۶۰ محور پیشنهادی آغاز کردیم و نزدیک ‌به ۷۰۰ اثر واصل شد و از ۶۰ اثر انتخاب شده ۴۰ اثر مربوط به اصفهان است.

 

مصلحی ادامه داد: تمام آثار برگزیده جمع‌آوری شده و در قالب کتاب مجازی ارائه خواهد شد و از دیگر آثار نیز برای استخراج پیشنهادات استفاده خواهد شد تا شاهد مدیریت بهتر در بحث کرونا و سایر مسائل مدیریت یک پاندمی باشیم.

قائم‌مقام نظام پزشکی و دبیر جشنواره خاطرنشان کرد: بخشی از این اپیدمی‌ها به‌دوش بهداشت و درمان است و در دیگر بخش‌ها نیز باید مدیریت اتفاق بیفتد و در غیر این صورت این زحمات نتیجه نخواهد داد.

در ادامه مراسم از خانواده شهدای مدافع سلامت و هم‌چنین کادر درمان حاضر در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

در انتها با قرائت متن بیانیه هیأت داوران جشنواره، تجلیل از برگزیدگان در بخش‌های خاطره، دلنوشته، مقاله، اینفوگرافیک، شعر طنز، عکس، کاریکاتور، خبر، گزارش مکتوب و کلیپ در سه حوزه آزاد، کادر درمان و رسانه صورت گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سلامت نظام پزشکی اصفهان جشنواره نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران

فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران با موضوعِ ویژه‌ی جوانی جمعیت و فرزندآوری منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران را آبان ماه در پردیس تئاتر تهران و شهرستان‌های استان برگزار می‌کند.

تئاتر ایثار در گلستان

موضوع ویژۀ این دوره جشنواره جوانی جمعیت و فرزندآوری است و استحکام بنیان خانواده با تأکید بر جایگاه زن، عفاف و حجاب،  تأکید بر هویت ملی ایرانی براساس سه عنصر اصلی مسلمان‌بودن، انقلابی‌بودن و عمق تاریخی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تأکید بر امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، موضوعات شهر و شهروندی با تکیه بر اخلاق،  معرفی و شرح زندگانی شخصیتهای مهم ملی، علمی و مذهبی، جهاد تبیین، ایثار و ارزش‌های جبهۀ انقلاب و مقاومت، آسیبهای اجتماعی،  ضرورت وحدت و یکپارچگی ملی، مذهبی و قومی و  جهش تولید با مشارکت مردم از دیگر اولویت‌های موضوعی این رویداد هنری هستند.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران  شامل بخش مسابقه تئاتر استان تهران، ایثار، نهال (ویژۀ آموزشگاه‌های هنرهای نمایشی شهرستان‌های استان تهران)، تئاتر خیابانی، لبخند (آثار کمدی، طنز و نمایش‌های آئینی و سنتی)، تئاتر کودک و نوجوان، نمایشنامه‌نویسی و کارگاه‌های آموزشی است که تمامی بخش‌های جشنواره، به استثنای کارگاه‌های آموزشی، به شکل رقابتی برگزار می‌شود.

بر اساس گاه‌شمار جشنواره، گروه‌های متقاضی شرکت در جشنواره، تا 31 خردادماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه تئاتر استان تهران در تارنمای ایران تئاتر (به آدرس Tehran.theater.ir) در این رویداد هنری ثبت نام کنند.
ارزیابی آثار این دوره از جشنواره تئاتر استان تهران 31 مرداد تا 9 شهریور خواهد بود  آثار برگزیده  از  25 شهریور تا 4 آبان در شهرستان‌‌ها اجرا خواهند شد.
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران از 9 تا 16 آبان به دبیری امیرحسین شفیعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • وجه تسمیه شهر «نائین» چیست؟
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور