Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، اکبر فتحی در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت تیپ مهندسی رزمی فجر جهادسازندگی و فرزندان شاهد شاغل در سازمان جهادکشاورزی استان، یادآوری و بزرگداشت مقام شهدا را مایه انرژی بخشی در جهت خدمت به جامعه دانست و گفت: در دوران جنگ تحمیلی جهادگران شریف همگام با سپاه، ارتش و بسیج در بعد پشتیبانی و مهندسی جنگ، ایثارگری‌های فراوانی را از خود نشان دادند و با گذشتن از جان خود و هموار سازی‌ مسیرها، لقب "سنگرسازان بی سنگر" را از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایثارگری این سنگرسازان بی سنگر را فراموش نشدنی خواند و بیان کرد: اگر چه جنگ نظامی پایان یافته است اما هم‌چنان جنگ اقتصادی در کشور ادامه دارد که اگر برای آن برنامه ریزی مناسبی انجام نمی‌گرفت و مدیریت جهادی و پیش بینی‌های مقام معظم رهبری نبود، قطعا کشور بارها به سمت نابودی و سرنگونی کشیده می‌شد.
وی با بیان این‌که یکی از بخش‌های مهم در جنگ اقتصادی، کشاورزی و تامین امنیت غذایی بوده و وضعیت کنونی بازار مرغ نیز ناشی از این موضوع است، گفت: امسال تولید مرغ در استان نسبت به سال گذشته در مجموع حدود ۲۰ درصد افزایش داشته که این امر بر اساس جوجه ریزی‌های ماهانه و در سامانه‌های مرتبط قابل مشاهده است.
فتحی افزود: با وجود این افزایش تولید اما بازار مرغ شاهد نابسامانی‌هایی بوده که موجب نارضایتی مردم، مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شده است.
وی با بیان این‌که در این برهه تاریخی، جهادسازندگی با پیروری راه بزرگان خود در جنگ تحمیلی، وظیفه خود می‌داند که وارد این بحران شود و به اندازه خود در راستای قوام و دوام کشور گام بردارد. 
به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، در پایان این مراسم، از جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت تیپ مهندسی رزمی فجر جهادسازندگی و فرزندان شاهد شاغل سازمان جهادکشاورزی استان تجلیل شد.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی گفت: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است. - اخبار اجتماعی -

مسعود پناهی؛ مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نام‌گذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: در همین ارتباط مؤسسه توانمندسازی و اقتصاد علوی زیرمجموعه بنیاد علوی به عنوان بازوی اجرایی در حوزه توانمندسازی محرومان و ایجاد اشتغال پایدار برای این افراد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را انجام می‌دهد.

وی افزود: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از 100 هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است که در این راستا با توجه به نام‌گذاری امسال، برنامه‌ریزی برای استفاده از مشارکت مردم در ایجاد 100 هزار فرصت شغلی پیش‌بینی شده است.

پناهی با اشاره به فراخوان برای استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در ایجاد اشتغال گفت: در این زمینه با توجه به درگاه‌های مجازی و رسانه‌های مرتبط فراخوان جهت جذب تصمیم‌گیران و فعالان حوزه اقتصادی انجام شده و تاکنون 1500 نفر در این ارتباط ثبت‌نام کرده‌اند.

راه‌اندازی "مرکز توسعه کارآفرینی و اشتغال" در سازمان بهزیستی

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی ادامه داد: امسال بزرگترین رویداد آموزشی در حوزه تسهیلگران و مجریان اشتغال و توانمندسازی اقتصادی توسط مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی بنیاد علوی در استان تهران شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از تاریخ 22 تا 27 اردیبهشت ماه این رویداد در مجتمع آموزش و فرهنگی امام خمینی(ره) در محل لواسان برگزار خواهد شد.

پناهی بیان کرد: مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی علوی در حوزه اشتغال با 3 راهبرد (حمایت از کسب و کارهای خرد، کارگاهی و بنگا‌های کوچک) در بیش از 350 شهرستان و منطقه فعالیت دارد.

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی با اشاره به ایجاد 100 هزار فرصت شغلی در سال1403 گفت: ان‌شاءالله با رویکرد مشارکت و هم افزایی متقاضیان کسب و کار این هدف مهم محقق خواهد شد. 29 هزار میلیارد تومان جهت توسعه برنامه‌های اشتغال در بنیاد علوی در سال 1403 پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!