Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از پایان بازی مهرام و بهمن که که با پیروزی ۲بر۱ تیم گروه بهمن به پایان رسید و گروه بهمن قهرمان فصل ۹۹ لیگ برتر شد، مربیان دو تیم صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکا بیک لیک لی مربی تیم مهرام گفت: بازی تیم ما در حد فینال نبود. توقع سطح کیفی بیشتری از تیم داشتیم ولی امروز همه چی برخلاف تمرینات و آنالیز های ما پیش رفت و در کل عملکرد های لازم را از تیم در این بازی ندیدیم.

فریناز طائر پور مربی گروه بهمن نیر گفت: ما کارمان را از ابتدا با آنالیز های بسیار خوبی شروع کردیم و به مرور خودمان را برای قهرمانی آماده کردیم . ما سعی کردیم بازیکنان خارجی مان را در پلی اف به تیم اضافه کنیم چون بازیکنان خوبی داشتیم و خوب به ما کمک کردند اما تیم های دیگر از ابتدای فصل بازیکن خارجی جذب کرده بودند ولی ما هزنیه ها را کم کردیم و بیشتر روی مسائل فنی کار کردیم.

*برگزاری مراسم اختتامیه با حضور فرهادی زاد

مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال بانوان با حضور مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در این مراسم رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی افتخار بزرگی برای فدراسیون بود که توانست به صورت منظم برگزار کند. فدراسیون‌های جهانی بسکتبال و فوتبال تنها فدراسیون‌هایی بودند که برنامه‌های بین‌المللی داشتند.

وی افزود: دو اتفاق مهم در لیگ بانوان رخ داد؛ یکی اینکه تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرد و دوم حضور بازیکنان خارجی که بیشتر از سال‌های گذشته بود. همکاری صمیمانه باشگاه‌ها که باعث شد مسابقات لیگ به خوبی برگزار شود. داشتن لیگ پویا و فعال، به داشتن تیم ملی کمک می‌کند و من نوید روزهای خوبی را می‌دهم و امیدوارم بسکتبال بانوان ایران در مسابقات آسیایی و جهانی عملکرد خوبی را داشته باشد.

در ادامه تالین طهماسیان، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گزارش فنی از لیگ برتر بانوان ارائه کرد که تیم‌های گروه بهمن، مهرام، نارسینا و پالایش نفت آبادان عناوین اول تا چهارم را کسب کردند. دو تیم خانه بسکتبال بندرعباس و گاز تهران نیز به لیگ دسته یک سقوط کردند.

مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش هم اظهار داشت: در توسعه هر کشوری ورزش بسیار اهمیت دارد و در ورزش هم بخش بانوان مهم است، یعنی اگر ورزش همگانی شده و در مسیر توسعه نیز این حوزه پیشرفت کند، ورزش عمومی می‌شود.

وی از فدراسیون بسکتبال برای حمایت و توسعه مدیریت بانوان تشکر کرد و گفت: فدراسیون نقش والایی در توسعه بخش بانوان داشته است.

در پایان مراسم جام و مدال تیم‌های اول تا سوم اهدا شد.

*تجلیل از تیم‌های ملی بسکتبال 3 نفره و ۵ نفره زنان

در مراسم اختتامیه لیگ‌ برتر بسکتبال بانوان از تیم‌های ملی بسکتبال سه نفره و پنج نفره بانوان به دلیل کسب مقام در مسابقات غرب آسیا تجلیل شد.

در مراسم اختتامیه لیگ‌برتر بسکتبال بانوان از معصومه اسماعیل زاده، تینا عیسائیان، مژگان خدادادی و سعیده علی و نیکا بیک لیک لی، سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره و شیدا شجاعی، تینا عیسائیان، گلشید امیدیان، معصومه اسماعیل زاده، کیمیا تهرانی، عسل پورحیدری، روژانو محمودی، مژگان خدادادی، فائزه شهریاری، شادی عبدالوند و دلارام وکیلی و شایسته متشرعی سرمربی، شهرزاد راستکار و سرور روانی پور مربیان و شبنم کلاهی، مدیر فنی تیم ملی بسکتبال 5 نفره به دلیل کسب مقام سومی بسکتبال سه نفره و قهرمانی تیم ملی بسکتبال 5 نفره در مسابقات غرب آسیا تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بانوان مراسم اختتامیه اختتامیه لیگ ملی بسکتبال گروه بهمن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مجوز فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است اما حضورشان به عنوان تماشاگر مشکلی ندارد.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و بانوان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد: پیشتر اعلام شد که فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این راهم گفت: قرار است که اواخر خردادماه امسال مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در اصفهان برگزار شود. این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

باران‌چشمه ادامه داد: با توجه به گستره این ورزش در سطح جهان، برای شرکت در این رویداد از ۲۵ کشور دعوت شد که تاکنون حضور ۱۲ کشور قطعی است. برای نخستین بار بنا داریم جوایز دلاری را برای این مسابقات در نظر بگیریم که هنوز میزان دقیق مشخص نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم ایران در ورزش های زورخانه ای جهان (فیلم) تکرار قهرمانی جمهوری آذربایجان در مسابقات زورخانه ای

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال