Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه دیگر مسؤولان از روند صدور پروانه‌های ساختمانی شهروندان زلزله‌زده در شهرداری سی‌سخت بازدید کرد.

"کیامرث حاجی زاده" افزود: در مرحله بازسازی شهر زلزله زده سی‌سخت، امروز جلسه ستاد بازسازی را در محل بنیاد مسکن داشتیم و به دستور دکتر کلانتری استاندار من و همکارانم به اتفاق مدیرکل بنیاد مسکن استان در شهرداری سی‌سخت حضور پیدا کردیم تا بر نحوه صدور پروانه‌ها و روند کاری آن ها نظارت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: خوشبختانه آمار صدور پروانه در شهر سی‌سخت به صورت لحظه‌ای بالا می‌رود و خوش بین هستیم که این روند رو به رشد صدور پروانه‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا هر چه سریعتر مشکل مربوط به پروانه‌های ساختمانی رفع شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز با وجود اینکه روز تعطیل است ولی نیروهای شهرداری سی‌سخت، بنیاد مسکن و ساختمان نظام مهندسی از ابتدای صبح به طور مداوم در حال فعالیت هستند و تا پاسی از شب هم همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد تا هر چه سریعتر مشکل مربوط به صدور پروانه ها برطرف شود.
"حسین جنتی" مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ستاد بازسازی بنیاد مسکن تا زمانی که متقاضی داشته باشد در خدمت مردم شهر سی‌سخت است چه در روزهای عادی و چه تعطیلات به طور مداوم به مردم خدمات خواهد داد، کسانی که برای آن ها پیامک فرستاده شده است متقاضیانی هستند که تشکیل پرونده داده شده، تأیید نهایی شده و به شهرداری معرفی شده‌اند تا هر چه سریعتر پروانه آن ها صادر شود و بقیه متقاضیان هم به ترتیب پیامک فرستاده خواهد شد تا نسبت به صدور پروانه آن ها اقدام شود.
"علی فرد" شهردار سی‌سخت بیان کرد: مجموعه شهرداری سی‌سخت، شورای شهر و نیروهای شهرداری سی سخت از روز اول زلزله به صورت جهادی در تمامی زمینه‌ها فعالیت داشتند، شب و روز تلاش کردند و هر آن چه که در توان داشتند برای خدمت به مردم شهر سی سخت انجام دادند.
وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری سی سخت با وجود اینکه خود از زلزله زدگان و آسیب دیدگان بودند ولی رسالت خود را فراموش نکردند و وقت خود را در اختیار مردم گذاشتند و وقت و بی‌وقت در روزهای کاری و تعطیل همچنان سعی دارند تا گوشه‌ای از مشکلات مردم برطرف شود.
شهردار سی سخت اظهار کرد: همان طور که گفتم امروز در روز جمعه در کنار بنیاد مسکن و ساختمان نظام مهندسی در حال صدور پروانه‌های ساختمانی برای شهروندان سی‌سختی هستیم که امیدواریم طی روزهای آتی صدور پروانه‌ها به اتمام برسد تا مردم هر چه سریع‌تر شروع به ساخت و ساز خانه‌های خود کنند.
به گزارش ایسنا، "کیامرث حاجی‌زاده"، شهامت مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، جنتی مدیرکل بنیاد مسکن و نظام مهندسی با حضور در شهرداری شهر سی‌سخت بر نحوه صدور پروانه‌های ساختمانی نظارت کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد زلزله سی سخت زلزله زلزله زدگان صدور پروانه صدور پروانه های ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد صدور پروانه ها شهرداری سی سخت بنیاد مسکن شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در سالن جلسات شرکت عمران شهرجدید مهستان با هدف بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان، تخصیص انشعابات، تامین زیرساخت ها، ایجاد هماهنگی بین مدیران، حل مسائل وموضوعات مهستان در ابعاد مختلف و... برگزار شد، افزود: ضرورت دارد کارگروه ویژه صدور پروانه برای نهضت ملی مسکن راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه باید موانع رسیدگی و برطرف شده و روند صدور پروانه تسریع شود.

عبداللهی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند. 

وی افزود: طرح الحاق ۵۰۰ هکتار به شهرجدید مهستان توسط مشاور ارائه شد و این اراضی در راستای تحقق بخشی از اهداف نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: پیش پروانه اجرای نهضت ملی مسکن باید ظرف یک هفته صادر شود تا امور با سرعت پیش برود.

وی با بیان اینکه البرز براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ موظف به ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکن طی ۴ سال شده، افزود: در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن توجه و تاکیدات ویژه ای شده و یکی از مهمترین اولویت های کاری، مسکن است.

دیگر خبرها

  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد