Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تنظیم بازار که بعد از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم در روزهای پایانی سال نگران تأمین کالاهای اساسی نباشند و برنج، گوشت، روغن و مرغ به اندازه نیاز در بازار وجود دارد.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در عرضه مرغ افزود: در بحث زنجیره تأمین و عرضه مرغ مشکلاتی وجود داشت که با تصمیمات اتخاذ شده از فردا مشکلات حل خواهد شد و واحدهای صنفی باید مرغ را با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین مصوب شده است که از فردا بازرسان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت بر زنجیره توزیع مرغ از واحد تولیدی تا واحد صنفی نظارت کنند و با متخلفان برخوردهای سختی از جمله پلمب واحد صنفی صورت خواهد گرفت.

بازوند بیان کرد: همچنین برای تنظیم بازار شب عید عرضه مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان از فردا آغاز خواهد شد.

با اشاره به موضوع اینکه میوه لازم برای شب سال نو خریداری شده است، گفت: ۷۵۰ تن میوه شامل ۵۰۰ تن پرتغال و ۲۵۰ تن سیب خریداری شده است و طی ۴۸ ساعت آینده قیمت عرضه آن مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورت احساس نیاز آمادگی لازم برای خرید میوه بیشتر از سوی استانداری کرمانشاه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه وجود دارد.

کد خبر 5167930

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند کالاهای اساسی مرغ بازار شب عید قیمت مرغ تنظیم بازار ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج عکس استانها اردبیل گرگان سنندج زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رسول قنبری گفت: شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰ واحد نانوایی بوده که سهمیه تخصیصی آرد به هر یک از این نانوایی‌ها شش کیسه است و به تبع آن به علت کم بودن تخصیص این سهمیه آرد تا حدودی با مشکل مواجه هستند.

او در ادامه از پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور کنترل بازار در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از صنوف شهرستان انجام گرفت که در این رابطه ۱۷۷ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات معرفی و ۴۶ مورد نیز پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۷۰۰ کسبه دارای پروانه در شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته ۵۷۰ مورد جواز کسب و پروانه جدید توسط اتاق اصناف برای واحد‌های صنفی شهرستان صادر شده است.

قنبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در این بین هنوز ۶۰۰ واحد صنفی بدون کسب پروانه در سطح شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: در صورت شناسایی چنین واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب علاوه بر اخطار لازم، برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی