Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدهادی قانع شامگاه جمعه ٢٢ اسفند در جمع خبرنگاران بیان کرد: شکستگی درخت، قطع برق، حبس افراد در آسانسور و سقوط ورقه‌های سقف‌های شیروانی دلیل انجام این عملیات‌ها بوده است.

او خواستار عدم حضور و تجمع شهروندان در سطح شهر شد و تاکید کرد که از قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های بلند، تیر‌های برق و درختان مختلف خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه همه ایستگاه‌های آتش نشانی در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: آتش نشانان در١٣ نقطه کلیدی شهر برای کمک به شهروندان مستقر شده‌اند.

قانع تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش نشانی تماس بگیرند تا نیرو‌های آتش نشان برای کمک به آن‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، شامگاه جمعه ۲۲ اسفند، شیراز وزش تندباد شدیدی را همراه با باران و گرد و غبار تجربه کرد که منجر به بروز مشکلاتی نظیر قطع برق، اختلال در خطوط تلفن، اینترنت، تردد خودرو‌ها و ... شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا آتش نشانی شیراز وزش تندباد قطع برق مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر کنفدراسیون فوتبال آسیا آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، کاظم فلاحی دوست مدیر عامل جمعیت هلال احمر این استان گفت: ۱۳ اردیبهشت۱۴٠۳ ساعت ٠۹:۲۳ بر اساس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، گزارش واژگونی وانت نیسان در کیلومتر ۲۱جاده یاسوج ـ اصفهان منطقه تل گاه اعلام شد.  وی افزود: بلافاصله یک تیم امدادی پایگاه جاده‌ای شهرستان دنا به محل حادثه اعزام شدند و باتوجه به اینکه راننده درون کابین گرفتار  و خودرو دچار نشتی بنزین زیادی بود سریعا تجهیزات اطفا برای حریق احتمالی آماده  و عملیات رهاسازی به خوبی انجام شد. فلاحی دوست اضافه کرد: با تلاش تیم امدادی مصدوم از خودرو خارج و سپس تحویل اورژانس داده شد. 

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز