Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@21:48:43 GMT

فرود 6 پرواز داخلی و خارجی شیراز در 3 شهر دیگر

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۳۷۷

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا کریم آقایی ، مبدأ این پروازها که به سمت شیراز در حال پرواز بودند به دلیل وقوع تندباد در شهرهای کیش، تهران و بندرعباس فرود آمدند که سه پرواز به شهر اصفهان و دو پرواز در شهر کیش و یک پرواز به شهر بندرعباس بازگشت.

او افزود: چهار پرواز باطل شد و دو پرواز دیگر نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده و منتظر اعلام بعدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه فارس خاطرنشان کرد: یک پرواز خارجی نیز از مبدأ مسقط به شیراز که مربوط به شرکت هواپیمایی تابان بود، به دلیل شرایط نامساعد جوی و وزش باد شدید در کیش فرود آمده است.

کریم آقایی همچنین عنوان کرد وضعیت لغو پروازها تا اطلاع بعدی تداوم دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرواز داخلی خارجی شیراز کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد. - اخبار استانها -

اسماعیل شاجری مدیرکل سرمایه گذاری استانداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان زنجان فرصتی برای معرفی و فرصت‌ قابلیت‌های صادراتی استان به سرمایه‌گذاران است؛ استان زنجان از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند و می‌توانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری که ما مطالعه کرده‌ایم را به آنان ارائه دهیم.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان ادامه داد: 55 طرح و فرصت سرمایه‌گذاری احصا، جانمایی و لکه‌گذاری برای ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذار شده است.

وی تشریح کرد: چهار طرح اطلس سرمایه‌گذاری تهیه شده و این استان به‌ عنوان استان پایلوت در کشور معرفی شده است. یکی از رویکردهای مهم دولت، ایجاد ارتباط نزدیک با بخش خصوصی است و نخستین گام در این خصوص، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و شناخت متقابل از ظرفیت های سایر کشورهاست که زمینه آن در نمایشگاه ایران اکسپو فراهم شده است.

شاجری گفت: با توجه به حضور بسیاری از هیات‌های تجاری خارجی و بازدید برخی سفرا ی کشورهای خارجی در این نمایشگاه، شرکت‌های بزرگ داخلی نسبت به معرفی و ارائه محصولات و توانمندی‌های خود اقدام کرده‌اند و در این دوره تمرکز بر توسعه زنجیره‌ها و شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی، شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است و با حضور مدیران استانی، امکان تبادل نظر مذاکره و ارائه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه سبب ایجاد گفتمان بین المللی و معرفی توانمندی‌هی کشورمان از زبان تجار بین المللی می‌شود و استان زنجان نیز تلاش دارد از این فرصت استفاده مطلوبی را ببرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت