Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:48:36 GMT

خردسال‌ترین فوتبالیست کشور در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۴۱۰

خردسال‌ترین فوتبالیست کشور در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آر‌ین کلاشی خردسال‌ترین فوتبالیست کشور است که در تیم لیگ برتری نونهالان دبیری تبریز بازی می‌کند.

وی متولد سال 1387 بوده و پیراهن شماره 27 تیم دبیری را بر تن دارد و از هم تیم‌های خود 3 سال کوچکتر است و استعداد و تکنیک بالای این بازیکن سبب شد مربیان با وجود سن پایین‌اش از وی در ترکیب تیم لیگ برتری نونهالان دبیری استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حداقل 2 سال دیگر قادر به بازی در این رده سنی بوده و می‌تواند با کوله‌باری از تجربه به رده سنی نوجوانان صعود کند.

آرین کلاشی فوتبال خود را در آکادمی دوستی مهر آغاز کرده و زیر نظر علی دوستی‌مهر الفبای فوتبال را آموخته است و در پست هافبک و مهاجم بازی می‌نماید.

وی به دلیل شغل پدرش در تبریز بوده و ایراج جهانبخش و رسول محمدپور و نادر علیزاده از مربیان وی در تبریز هستند و رحمان یاوران مدیر آکادمی باشگاه دبیری هم در پیشرفت وی نقش بسزایی داشت.

جهانبخش: آینده درخشانی در انتظار آرین است

مربی رده‌های پایه فوتبال تبریز گفت: آینده درخشانی در انتظار آرین کلاشی است.

وی گفت: آرین با اینکه چند سال از هم تیم‌های خود کوچک‌تر است اما به خوبی توانسته خود را در تیم نشان دهد و در آینده از وی بسیار خواهیم شنید.

جهانبخش افزود: از ویژگی‌های آرین می‌توان به تکنیک بالا، طول گام‌های بلند که امروز در فوتبال بسیار مهم است، دوندگی و تعصبش اشاره کنم، اما از همه آنها مهم‌تر ادب و شخصیت وی است که با وجودی اینکه پدرش از مدیران بیمارستان ولی‌عصر است، اما هیچ تکبر در رفتارش نبوده و ضمن اینکه بسیار متعصبانه بازی می‌کند و حتی در باخت‌های تیمش شاهد بودم که از روی تعصب گریه کرده است.

رسول محمدپور: از آرین بیشتر خواهیم شنید

مدیر تیم‌های پایه باشگاه دبیری تبریز گفت: آرین کلاشی با توجه به سن کم، جزو بااستعدادهای باشگاه دبیری بوده و آینده درخشانی در انتظار وی است و امسال ‌در اکثر بازی‌ها استفاده شده وتجربه خوبی برای سال‌های آتی وی خواهد بود.

محمدپور گفت: آرین از هوش بالایی برخوردار بوده و در آینده از وی بیشتر خواهیم شنید و از بازیکنانی مثل آرین که هم هوش وهم استعداد بالایی دارند، نیاز به حمایت همه جانبه دارند.

محمد علیزاده: امیدوارم آرین را در تیم ملی نونهالان ببینیم

سرمربی سابق تیم نونهالان دبیری گفت: آرین کلاشی درک بالایی نسبت به سنش از فوتبال داشته و امیدوارم در سال 1401 در تیم ملی نونهالان کشور حضور داشته باشد.

وی افزود: از دیگر محاسن این بازیکن ارتباط کلامی خوب با مربیانش بوده و به وظایف پستی که در آن بازی می‌کند، آشنایی دارد.

رحمان یاوران مدیر آکادمی باشگاه دبیری هم در مورد آرین کلاشی گفت: آرین بازیکن باهوش، تکنیکی و آینده‌داری بوده و انشاالله در آینده در تیم‌های ملی حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/60017

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کلاشی علیزاده یاوران فوتبالیست دبیری نونهالان دوستی مهر باشگاه دبیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود

دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دولت ارمنستان در جلسه روی پنجشنبه خود بر تصمیم خود درباره افتتاح کنسولگری این کشور در تبریز تاکید کرد.

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخستین زمستان گذشته و در نشست خبری مشترک با «آرارات میرزویان» همتای ارمنستانی خود در ایروان گفته بود: «ارمنستان کشور دوست و همسایه خوب ماست. در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان موافقت تهران را برای افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز اعلام کردیم و امیدواریم در هفته‌های آغازین سال جدید میلادی با حضور وزیر خارجه ارمنستان شاهد افتتاح رسمی این سرکنسولگری در تبریز باشیم».

در سال ۲۰۲۲ و در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان و «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز ۲ طرف درباره ارتقای سطح همکاری‌های تجاری بین ۲ کشور و همچنین این موضوع که افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز می‌تواند بر ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشد، به توافق رسیدند.

رسانه‌های ارمنستان نوشته‌اند که در اکتبر سال ۲۰۲۲ سرکنسولگری ایران در قاپان ارمنستان افتتاح شد و افتتاح سرکنسولگری این کشور در تبریز، این اقدام دوجانبه را تکمیل می‌کند.

آن‌ها همچنین با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی ایران با استان سیونیک ارمنستان هم‌مرز است، گفته‌اند افتتاح کنسولگری در تبریز باعث توسعه بیش از پیش روابط تجاری و گردشگری خواهد شد.

امیرعبداللهیان در دیدار میرزویان همچنین گفته بود: موافقت دولت ارمنستان در ایجاد سرکنسولگری ایران در منطقه قاپان باعث شده که تردد ایرانیان و همکاری‌های ترانزیتی ۲ کشور تسهیل شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود