Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد نورانی در گفتگو با خبرنگار فارس در لنجان، اظهار کرد: در خصوص بازار شب عید با توجه به جلساتی که با کمیسیون‌های بازرسی اتحادیه‌ها و همچنین واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان لنجان داشته‌ایم تمامی کسبه موظف بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی با جدیت بیشتری هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با اشاره به این‌که تمامی اتحادیه‌ها از طریق سامانه پیامکی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به زیرمجموعه‌هایشان ابلاغ کرده‌اند، خاطرنشان کرد: واحد بازرسی اتاق اصناف شش روز هفته را در دو شیفت کاری و به صورت فوق العاده با نیروی بیشتری نسبت‌ به قبل در خصوص بازرسی واحدهای صنفی فعالیت می‌کنند که در صورت مشاهده تخلف، واحد صنفی مورد نظر در درجه اول مورد تذکر و در درجه‌ دوم پلمپ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از ۷۳ مورد پلمپ در سال جاری نسبت به رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد و افزود: کمیسیون‌های بازرسی اتحادیه‌ها نیز به‌صورت روزانه بر زیر مجموعه‌های خود نظارت دارند.

نورانی در خصوص تنظیم بازار، از توزیع میوه شب عید خبر داد و یادآور شد: مقدار ۱۸۰ تن میوه شب عید، همچنین ۵۰ تن برنج تنظیم بازار و ۲۰ تن روغن خوراکی و ۵۰ تن شکر تنظیم بازار در اختیار واحدهای صنفی کل شهرستان قرار گرفته‌ است که از طریق کلیه فروشگاه‌های سطح شهرستان و سامانه رهتاب درحال توزیع هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با اشاره به اعلام قیمت‌های تصویب شده از زمان توزیع اقلام ضروری، تصریح کرد: با ورود و توزیع اقلام تنظیم بازار قیمت ها کاهش پیدا خواهند کرد.

وی تشریح کرد: با کمال تاسف کشاورز و باغدار به نیمی از قیمت موجود در سطح بازار نیز نمی‌تواند محصولاتش را بفروشد و در این میان دلال‌ها موجب گرانی در سطح بازار شده‌اند که اکنون باید بازرسان اداره جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف پیگیری‌های ویژه‌تری را داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با اشاره به موج چهارم ویروس کرونا خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مقرر شده است تعداد واحدهای صنفی توزیع‌کننده میوه افزایش پیدا کند تا تجمع کمتری صورت بپذیرد.

وی در پایان به پرداخت کلیه نهاده‌های دامی مرغداران به‌ صورت دولتی اشاره کرد و افزود: در جلسه کار گروه تنظیم بازار مقرر شد کلیه مرغداری‌های موجود در سطح شهرستان محصولاتشان را به‌ صورت دولتی و با قیمت مصوب توزیع کنند که در این زمینه نظارت جهاد کشاورزی اهمیت ویژه‌تری خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شب عید تنظیم بازار شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد