Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران چهارشنبه 20 اسفند در نشست هیئت دولت گفت: ما در برابر کاخ سفید آماده‌ایم، به صراحت اعلام کرده‌ایم که برگردید به قانون، خجالت نکشید. ۱۵ گزارش آژانس نشان داده که ایران تا آخرین روز پای پیمان خود می‌ایستد.

رئیس دولت دوازدهم اظهار داشت: شرایط برای ۷ کشور که به تعهد قبل برگردند آماده است، آمریکا باید پیش‌قدم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازگشت‌ به ‌تعهدات به‌صورت کل در برابر کل و‌ یا جزء در برابر جزء آماده‌ایم این شما هستید که می‌توانید مسیر درست و صحیح را انتخاب کنید.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در این زمینه اظهار داشت: بازگشت به برجام برای ما موضوعیت ندارد. انگیزه آقای روحانی از طرح این مسئله چیست؟ آقای روحانی باید یاد گرفته باشد که شفاف صحبت کند.

وی افزود: سیاست قطعی جمهوری اسلامی این است که آمریکایی‌ها تحریم‌ها را بردارند و سپس بعد از راستی آزمایی بحث بازگشت ایران به تعهدات هم اتفاق بیفتد وگرنه بازگشت به برجام به خودی خود بنا به نظر همه کارشناسان حتی کارشناسان درون دولت نیز ثمری برای ایران نخواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم‌ها به معنی امتیاز و پاس گل دیگر به آمریکا دادن است، تصریح کرد: بازگشت ایران به برجام به معنای پذیرش و زورگویی آمریکا است چرا که آمریکایی ها خودسرانه و یکطرفه از برجام بیرون رفتند و به تعهدات خود عمل نکردند و هدف از برجام نیز رفع تحریم ها بوده است و حالا ما بیاییم در دهان آمریکایی‌ها شیرینی بگذاریم.

سلیمی معتقد است که دولت روحانی جز برجام هیچ دستاورد دیگری ندارد و آقای روحانی در سال 92 با دوگانه مذاکره و تحریم پیروز شد و به دنبال ایجاد فضای سال 92 در انتخابات 1400 است اما این حربه آقای روحانی نخ نما شده است.

وی می‌گوید که به نظرم آقای روحانی با فضای فعلی افکار عمومی آشنا نیست چون بیش از یکسال است که در قرنطینه خودخواسته به سر می‌برد و اطلاع ندارد که مردم به خوبی فهمیدند که کلید گشایش آقای روحانی در درون قفل شکسته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: آقای روحانی استاد حاشیه سازی برای پرت کردن حواس مردم از مسائل اصلی است و تصور می کند با این سخنان می تواند افکار عمومی را از مسائل اصلی دور کند اما این فضا اکنون برای این شگرد وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانی مجلس انتخابات آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی  هستند و این دو عنصر هر چقدر بهتر تلاش کنند و زمینه تلاش آنها هر چقدر بیشتر باشد توسط قانون‌گذاران باید دیده شود و راه را برای آنها هموار سازد.

وی افزود: ایران قوی یک کلید واژه است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید ایران ما یک ایران قوی باشیم و باید در برخی حوزه ها تلاش کنیم و قوی‌تر باشیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه  کارگران در این شرایط سخت اقتصادی با بصیرت مثال‌زدنی بدون کوچک‌ترین عقب نشینی به کمک جمهوری اسلامی شتافته اند، بیان کرد: کسانی که  دنبال ایجاد نا امنی در بین مردم بوده اند ملت ایران ناکام گذاشتند و در عرصه اقتصادی بار سنگینی را به دوش کشیده اید که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند امروز اعلام کند ما در حوزه اقتصاد و تولید عقبگرد داشته ایم بلکه همیشه پیشرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌.

فرمانده سپاه استان البرز: دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی و پیاده‌سازی جنگ ادراکی علیه نظام هستند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارگران در هر سمت و جایگاهی که باشند و به هر میزانی که وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند در قوی شدن ایران سهیم هستند‌، بیان کرد: اقتصاد پویا و تولید در کشور جزو شاهص های ایران قوی است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش