Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از صدا و سیما؛ مرکز قزوین، طاهری فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان تاکستان گفت: همزمان با بارش برف و مسدود شدن راه های مواصلاتی، مساجد برای اسکان مسافران در راه مانده آماده سازی شده است.  
وی گفت: به منظور خدمت رسانی مطلوب به در راه ماندگان ناشی از مسدودی راه های مواصلاتی شهرستان هماهنگی لازم با دستگاه های مربوطه به ویژه راهداری، نیروی انتظامی، شهرداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس  صورت گرفته است
وی خاطر نشان کرد: مساجد در نظر گرفته شده از نظر سیستم گرمایش در آمادگی کامل هستند و پذیرای هموطنان عزیز در راه مانده می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

اسکان مسافران در راه مانده در مساجد تاکستان
آزاد راه قزوین _زنجان به علت کولاک شدید مسدود شد و مسافران در راه مانده در مساجد تاکستان و ضیا آباد اسکان داده شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر از امداد رسانی به صد‌ها نفر از مسافران در راه مانده به علت بارش برف و کولاک شدید تاکنون خبر داده.
حسن آصفی گفت: تاکنون تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۳۶۰ نفر در محور الموت شرقی_قزوین امدادرسانی و به ۲۶۰ نفر از در راه ماندگان اسکان داده اند.
وی گفت: همچنین تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۱۱۱ نفر در محور الموت غربی_قزوین امدادرسانی و به ۶۰ نفر از در راه ماندگان اسکان داده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان قزوین به ۱۹۵ نفر در اتوبان قزوین_ زنجان (محدوده تاکستان) امدادرسانی و به ۱۵۲ نفر از در راه ماندگان اسکان داده اند.
حسن آصفی در پایان افزود: این آمار تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ است و تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز در حال رهاسازی و کمک به در راه ماندگان هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طاهری مدیر عامل جمعیت هلال احمر از امداد رسانی محور تاکستان به ابهر سوانح رانندگی جمعیت هلال احمر استان قزوین مسافران در راه مانده راه ماندگان اسکان داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مهرگان گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

مهرگان ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.


مهرگان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم