Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حسین فارسی» عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز نخست آغاز ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر /۲۰ اسفند/ هشت نفر، روز دوم ۹ نفر و روز سوم ۱۰ نفر برای انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نام‌نویسی کردند.

وی افزود: ۲ نفر از داوطلبان زن و ۲۵ نفر مرد هستند و ۱۶ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۱۰ نفر کارشناسی ارشد و یک نفر دارای مدرک دکترا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: از داوطلبانی که ثبت‌نام آنها نهایی شده، ۲۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهر ملایر، چهار نفر شهر جوکار و یک نفر مربوط به شهر زنگنه است.

فارسی با بیان اینکه ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفند به پایان می‌رسد بیان کرد: ثبت‌نام شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود و نامزدهای شوراهای اسلامی روستا از تردد به بخشداری‌های تابعه شهرستان خودداری کنند.

وی خطاب به داوطلبان شورای اسلامی شهر تاکید کرد: بهتر است داوطلبان روند ثبت‌نام خود را به شکل غیرحضوری و از طریق روش‌های طراحی شده انجام دهند و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت خود و اطرافیان، از آوردن همراه هنگام ثبت‌نام خودداری کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان ملایر گفت: در این راستا طی روز نخست ۶ نفر، روز دوم هفت نفر و روز سوم سه نفر و در مجموع ۱۶ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام خود را به شکل غیرحضوری انجام داده‌اند.

فارسی یادآور شد: در حال حاضر مشکلی در فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان وجود ندارد و ۱۰ کاربر در ستاد انتخابات فعال هستند و در صورت نیاز تعداد کاربران افزایش خواهد یافت.

وی همچنین نسبت به تبلیغات زودهنگام داوطلبان شورای اسلامی شهر هشدار داد و افزود: در این دوره از انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا، تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در فضای مجازی انجام می‌شود و در زمان مقرر مکان‌های مناسبی نیز در سطح شهر برای تبلیغات نامزدها در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ همدان ملایر استانداری همدان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ همدان ملایر انتخابات ۱۴۰۰ همدان ملایر استانداری همدان اخبار کنکور شوراهای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس