Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-02@19:40:48 GMT

درج نماد یک شرکت دارویی در فرابورس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۶۲۱۱

شرکت داروسازی دانا با نماد معاملاتی "ددانا" در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.  

شرکت داروسازی دانا (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و سی و نهمین نماد معاملاتی(شصت و نهمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که در تاریخ ۱۱ اردیبهشت سال ۹۷ نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت و در تاریخ ۱۶ تیر امسال پذیرش شده، با نماد معاملاتی "ددانا" در گروه مواد و محصولات دارویی، زیرگروه تولید داروهایی شیمیایی و گیاهی با کد ۱۱۵۸۵ روی تابلوی فرابورس ایران نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است شرکت داروسازی دانا در شهر تبریز و در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار با زیربنای ۷۰ هزار متر مربع احداث و  در سال ۱۳۷۷ رسما افتتاح شده و به جمع شرکت‌های دارویی کشور پیوسته است.

این شرکت بزرگترین تولیدکننده مواد اولیه آنتی بیوتیک در منطقه و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات نهایی در کشور می‌باشد.

بخش تولید مواد موثره دارویی این شرکت، دارای بزرگترین ظرفیت‌های تولید مواد اولیه آنتی بیوتیک‌های خوراکی و همزمان تنها تولیدکننده مواد اولیه آنتی بیوتیک های تزریقی در منطقه است. در بخش تولید دارو، نیز این شرکت با داشتن ۲۲ خط تولید پیشرفته انواع داروها، بزرگترین تولیدکننده محصولات سافت ژل درکشور بوده و همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اشکال دارویی ویال تزریقی، قرص، کپسول، سوسپانسیون خوراکی و ساشه در کشور می‌باشد.

همچنین خطوط تولید آب مقطر، قطره های چشمی تک دوز و مولتی دوز، سرم و نیز خطوط تولید شیشه ویال و پوکه کپسول از جمله پروژه های در حال احداث و بهره برداری شرکت می باشند.

 

تسنیم/

برچسب ها: بورس ، فرابورس ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NV4

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس فرابورس بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، استان خوزستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی ازجمله گیاهان دارویی است و شهرستان حمیدیه نیز رتبه برتر تولید نعنای دارویی را دارد.

در این شهرستان انواع گیاهان دارویی کشت می‌شود و سطح زیر کشت دو نوع نعنای فلفلی و معمولی، ۲۰ هکتار است.

مهدی سلطانی، یکی از کشاورزان حمیدیه که حدود ۱۵ سال است در زمین کشاورزی اش نعنا کشت می‌کند، می‌گوید: ۵ بار در سال نعنا برداشت می‌کند و محصول تولیدی علاوه بر صادرات به نقاط مختلف خوزستان، به استان‌های همجوار ارسال می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود؟
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود