Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:12:59 GMT

برقراری تردد در جاده‌های اصلی لرستان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۶۲۹۱

برقراری تردد در جاده‌های اصلی لرستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،عباس شرفی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: از عصر پنجشنبه تا صبح روز شنبه شاهد بارش باران، برف و کولاک در اکثر نقاط استان لرستان بودیم که با توجه به آمادگی کامل راهداران و حضور به موقع در محورها، هیچگونه انسدادی در محور‌های اصلی و شریانی نداشتیم و در حال حاضر تردد در همه جاده‌ها برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به بارش سنگین برف در گردنه گله بادوش محور الیگودرز - شول آباد و فراهم نبودن شرایط برفروبی در شب گذشته، هم‌اکنون راهداران شهرستان در حال برفروبی این محور روستایی هستند و تا پایان امروز تردد در آن برقرار می‌شود.

او ادامه داد: همچنین تعدادی از راه‌های روستایی از جمله محور نوژیان در شهرستان خرم آباد، روستا‌های چشمه درگاه، کهریز و آشورآباد ازنا و محور دودانگه بروجرد در حال برفروبی است.

شرفی گفت: از ابتدای فصل راهداری زمستانی ۳۲۶ نیروی راهدار در قالب ۴۰ اکیپ در محور‌های مواصلاتی، گردنه‌ها و راهدارخانه‌ها مستقر و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تردد در جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی صفایی، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

بیشتر بخوانید؛ وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229394 برچسب‌ها تردد جاده ها

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد