Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته داوران فدراسیون جودو گفت: تیم داوری خوبی برای قضاوت در سوپرلیگ انتخاب کردیم و از عملکرد آن‌ها رضایت دارم.

بابک مهاجری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص قضاوت داوران در سوپرلیگ جودو اظهار داشت: اولویت ما استفاده از داوران بین المللی برای قضاوت در لیگ بود و علاوه بر آن‌ها از ۱۰ نفر برتر رنکینگ داوری سال گذشته که داوران ملی ما محسوب می‌شوند هم بهره بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام داوران ما قضاوت خوبی داشتند و باید از زحمات آن‌ها قدردانی کنم.

وی در خصوص نحوه رنکینگ داوران در ایران گفت: به منظور ایجاد انگیزه بین داوران رنکینگ را تدوین کردیم و داوران باید بدانند که عملکرد آن‌ها ارزیابی می‌شود. حس رقابت در کنار دوستی می‌تواند موجب پیشرفت شود و اعضای کمیسیون داوران مسئولیت امتیازدهی را بر عهده داشته و من کمترین تاثیر را در این رنکینگ دارم.

رییس کمیته داوران فدراسیون جودو در خصوص اعزام به کلاس‌های داوری بین المللی گفت: هر سال می‌توانیم دو داور مرد و یک داور هم در بانوان به کلاس‌های آموزشی قاره‌ای اعزام کنیم، اما امسال به دلیل کرونا هیچ دوره‌ای برگزار نشد. ضمن اینکه اولویت ما برای اعزام به این دوره ها، رنکینگ داوری کشوری است.

مهاجری تصریح کرد: قطعا در سال ۲۰۲۱ کلاس‌های داوری بین المللی برکزار خواهد شد و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانیم نماینده‌های خود را به این دوره‌ها اعزام کنیم. البته قضاوت در رقابت‌های بین المللی بسیار سخت شده، چون پیش از این با هر تیم یک داور عازم رقابت‌های قاره‌ای می‌شد، اما الان قانون تغییر کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته من در رقابت‌های قهرمانی آسیا امارات قضاوت کردم، اما کار برای داوران جوان‌تر بسیار سخت شده، چون تنها داورانی که مدرک A جهانی دارند برای قضاوت در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای، جهانی و المپیک دعوت می‌شوند، اما تمام تلاش ما این است که داوری جودوی ایران روز به روز پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید: قهرمانی رعد پدافند در سوپر لیگ جودو

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون جودو بابک مهاجری سوپر لیگ جودو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو فدراسیون جودو بابک مهاجری سوپر لیگ جودو بین المللی لیگ جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند