Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@23:37:06 GMT

ترجمه کتاب رفیق خوشبخت ما در هند رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۶۹۲۱

ترجمه کتاب رفیق خوشبخت ما در هند رونمایی شد

همزمان با زادروز سردار سلیمانی، مراسم رونمایی از کتاب «رفیق خوشبخت ما» با حضور جمعی از شیعیان و سرکنسول ایران در بمبئی، در مسجد ایرانیان این شهر برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با عید سعید مبعث و فرارسیدن زادروز سردار سلیمانی، از کتاب" رفیق خوشبخت ما " در هند رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم رونمایی از این کتاب با حضور جمعی از شیعیان و سرکنسول ایران در بمبئی، در مسجد ایرانیان این شهر برگزار شد. این کتاب حاوی نکات ارزشمندی از زندگی، خاطرات و مجاهدت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی است که به دو زبان انگلیسی و اردو به چاپ رسیده است.

در این مراسم همچنین مدیر خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران و جمعی از علمای بزرگ شیعه بمبئی سخنرانی کردند. 

«رفیق خوشبخت ما» کتابی در مورد بررسی شخصیت جهادی و خستگی‌ناپذیر شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی است که توسط انتشارات زائر رضوی تهیه و با همکاری مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است. 

عنوان کتاب از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در تاریخ 1398/10/18 انتخاب شده است، آنجایی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: "این بزرگوار (شهیدحاج قاسم سلیمانی)، این رفیق خوب و عزیز ما و شجاع ما و خوشبخت ما که رفت به ملکوت اعلی پیوست ..."

وسیله نقلیه امام خمینی در نجف چه بود؟ماجرای خواندنی شناسایی پیکر شهید ستار یکه‌زارع

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی کتاب اخبار هند سردار قاسم سلیمانی کتاب اخبار هند رفیق خوشبخت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

کتاب  «هنرفرازان » متشکل از ۶ بخش آثار هنری با حضور يکصد و پانزده هنرمند، همراه با ۱۱۸ اثر در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی است که هر يک در بخش ادبی همراهی می شود و هفتاد و سه قطعه از اشعار قدما و شاعران معاصر با چهل و پنج شعر سروده شده توسط هنرمندانی که آثارشان در اين کتاب به چاپ رسيده می‌باشد.

کتاب «هنر فرازان»  به همت خانم ليلا شاهنجرينی و انتشارات عزيزستان منتشر شده است.

انتهای پیام /

خبرنگار: نسترن اسکندرپور 

 

 

دیگر خبرها

  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد