Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ جودو گفت: در نظر داریم که به امید خدا و با رایزنی و دعوت کشورهای دیگر اولین دوره مسابقات لیگ منطقه‌ای آسیا را برگزار کنیم. - اخبار ورزشی -

امیر قمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ جودو اظهار داشت: سومین دوره رقابت‌های سوپر لیگ جودو باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم و در  سطح فنی و کیفی خیلی عالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ برگزاری نیز مسابقات در سطح بین‌المللی برگزار شد و خوشبختانه مراسم اختتامیه نیز با حضور سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و جوانان برگزار شد. امیدوارم در سال آینده نیز شاهد برگزاری مسابقاتی باشکوه‌ و در سطح بالاتری باشیم. ما در نظر داریم که به امید خدا  و با رایزنی و دعوت کشورهای دیگر اولین دوره مسابقات لیگ منطقه‌ای آسیا را برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه از لحاظ فنی ظرفیت برگزاری مسابقات لیگ با حضور 16 تیم وجود داشت، گفت: قطعاً این ظرفیت در جودو ایران وجود دارد  و پتانسیل ما بیش از این حرف‌ها است. متاسفانه جودو مدتی تعلیق بود و مدتی نیز کرونا فعالیت‌ها را تحت تاثیر قرارداده بود، اما با این وجود شاهد بودیم در مسابقات سوپر لیگ تکنیک‌های فنی بسیار خوبی اجرا می‌شد. شک نکنید پتانسیل جودو ایران خیلی بالا است و حتی می‌تواند در المپیک مدال کسب کند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اعتراضات دیدارهای نیمه‌ نهایی تصریح کرد: این مسائل طبیعی است و هر چقدر مسابقات از سطح فنی بالا و حساس باشد این موارد نیز وجود خواهد داشت. برخی دوستان نیز بعد از باخت حواشی ایجاد کردند، اما ما از بهترین داوران بین‌المللی و قاره‌ای خود در مسابقات سوپر لیگ استفاده کردیم.

قمی در خصوص زمان برگزاری لیگ سال آینده عنوان کرد: به دنبال این هستیم که در تابستان سال آینده شرایط برگزاری مسابقات سوپر لیگ جودو را فراهم کنیم.

سوپر لیگ جودو| رعد پدافند قهرمان شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو جودو ایران جودو جودو ایران سوپر لیگ لیگ جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است