Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از بین دانشجویان متقاضی بدون کنکور در مقطع ارشد دانشجو جذب می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از بین دانشجویان متقاضی (۱۵ درصد برتر دانشگاه تهران و دانشگاه‌های مشمول فراخوان) نسبت به پذیرش و معرفی تعدادی از متقاضیان اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پذیرش نهایی و ثبت‌نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور؛ در شهریور ماه ۱۴۰۰ از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام خواهد شد. اعلام نتایج اولیه هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور و طی ۸ نیمسال دانش آموخته شوند. در صورت انصراف در هر رشته / گرایش؛ نفرات ذخیره به ترتیب اولویت و ظرفیت پذیرش خواهند شد.

نحوه و زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان ورودی سال ۱۴۰۰ از طریق پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان، در اواخر شهریور سال آینده بعد از اعلام نتایج قطعی کنکور سراسری از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد و قبول شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق وبگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.

اطلاع رسانی از طریق وبگاه خواهد بود و معاونت آموزشی دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از سایر مبادی ندارد.

پذیرفته شدگان علمی در صورت درخواست انصراف از ادامه تحصیل در این دانشگاه؛ ضروری است نسبت به تکمیل و امضا فرم انصراف مندرج در سامانه جامع آموزشی با شناسه کاربری و رمز ورود خود حداکثر تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت اقدام کنند. پس از تاریخ فوق انصراف و جایگزینی امکانپذیر نخواهد بود.

نتایج رشته‌های دانشکده شیمی پردیس دانشکده‌های فنی و دانشکده تربیت بدنی متعاقباً و پس از بررسی و اعلام نظر گروه‌های آموزشی از همین وبگاه اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران استعدادهای درخشان پذیرش دانشجو بدون کنکور پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آموزشی دانشگاه دانشگاه تهران طریق وبگاه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با حضور در موسسه آموزشی سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با «مهمت آکیف» رئیس این موسسه دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش ایسنا، «محمدحسن حبیب‌اله‌زاده» در این ملاقات با قدردانی از تلاش‌های موسسه آموزشی اکو در چند سال گذشته در جهت گسترش فعالیت‌های موسسه در بین کشورهای عضو اکو، برای مشارکت هر چه بیشتر کشورمان در برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی اکو ابراز آمادگی کرد.

سفیر کشورمان در آنکارا  همچنین با اشاره به ظرفیت‌های موجود و پیشرفت‌های علمی برجسته درجمهوری اسلامی ایران به ‌ویژه در دهه‌های اخیر در زمینه‌های گوناگون مانند نانوتکنولوژی، کسب مدال‌های متعدد در المپیادهای علمی توسط دانش آموزان و نیز وجود دانشگاه‌های بسیار معتبر به عنوان بستر لازم برای جذب دانشجویان بین‌الملل به ‌ویژه از کشورهای عضو اکو، نسبت تقویت همکاری‌های آموزشی اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین آمادگی کشورمان برای بهره‌برداری بهتر از فرصت ریاست دوره‌ای جمهوری اسلامی ایران بر سازمان اکو در سال ۲۰۲۴ برای تقویت همکاری‌های آموزشی را اعلام کرد.

 مهمت آکیف، رئیس موسسه آموزشی اکو نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات این موسسه در سال‌های اخیر در راستای توسعه آموزش در کشورهای عضو اکو، تلاش‌های انجام ‌شده برای انطباق فعالیت‌های موسسه با نیازهای کشورهای عضو را برشمرد.

رئیس موسسه آموزشی اکو همچنین با اشاره به برخی تجارب موفق کشورمان در حوزه آموزشهای تخصصی از جمله دانشگاه‌ علمی و کاربردی، خواستار تقویت همکاری‌ها با کشورمان در حوزه امور آموزشی شد.

در این دیدار برخی زمینه های همکاری میان موسسه آموزشی اکو و وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا ، موسسه آموزشی اکو یکی از آژانس های تخصصی سازمان همکاری های اقتصادی(اکو) است که بر اساس تصمیم نشست ماه می ۱۹۹۸ شورای وزیران این سازمان تاسیس شد.

هدف اصلی این موسسه، توسعه همکاریهای علمی و آموزشی بین کشورهای عضو، تقویت زیرساخت های آموزشی و پرورشی وکمک به توسعه اقتصادی اجتماعی و دستیابی کشورهای عضو به اهداف آموزشی و دانشگاهی است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو