Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد انتخابات با بیان اینکه سامانه اینترنتی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر مشکلی ندارد، گفت: در روز‌های اول، در کل کشور گرایش ثبت‌نام حضوری بیشتر بود، ولی هرچه  جلوتر رفتیم میزان استقبال ار نرم‌افزار موبایلی و رایانه شخصی بیشتر شد. پیش‌بینی‌مان این است که استقبال از روش غیر حضوری بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با میزان، درباره صحت برخی شنیده‌ها مبنی بر مشکلات داوطلبان انتخابات شورا‌ها برای ثبت نام غیر حضوری و مراجعه آن‌ها به فرمانداری‌ها اظهار داشت: سامانه اینترنتی ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر مشکلی ندارد.   وی ادامه داد: داوطلبانی که ثبت نام می‌کنند اطلاعات آنها به‌ راحتی و بدون هیچ مشکلی در سامانه فرمانداری محل سکونت آنها قرار می‌گیرد و پیامکی درباره نهایی شدن ثبت نام برای آنها ارسال می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها ندارند.    سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: ممکن است برخی از افراد در بارگذاری مدارک‌شان مشکل داشته باشند و باید مطابقت‌های لازم صورت بگیرد؛ پیامکی به آنها ارسال می‌شود که مدارک‌تان ناقص یا ناخوانا است که باز هم نیاز به مراجعه به فرمانداری ندارند و می‌توانند مجدداً وارد سامانه شوند و ویرایش مجدد کنند.    موسوی با اشاره به اینکه داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر به راحتی می‌توانند از خانه و یا محل کار خود از طریق  سامانه اینترنتی ثبت نام کنند، عنوان کرد: به همه داوطلبان انتخابات شورای شهر توصیه می‌کنیم از طریق غیرحضوری ثبت نام کنند.   دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشورگفت: در روزهای اول، در کل کشور گرایش ثبت نام حضوری بیشتر بود ولی هرچه  جلوتر رفتیم میزان استقبال ار اپلیکیشن موبایلی و رایانه شخصی بیشتر شد. پیش بینی مان این است که استقبال از روش غیر حضوری بیشتر خواهد بود.   بیشتر بخوانید:  افزایش ۸ هزار شعبه اخذ رأی در انتخابات ۱۴۰۰   انتهای پیام/  برچسب ها: انتخابات شورای شهر سید اسماعیل موسوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات انتخابات شورای شهر داوطلبان انتخابات حضوری بیشتر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد