Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم کوتاه انبار نامزد بهترین فیلم های کوتاه در جشنواره سالانه «Gbeck Future film Festival» شد.

به گزارش خبرگزار ی برنا از تهران ؛ جشنواره فیلم آینده گبک (Gbeck Future Film Festival) مسابقه‌ای از فیلم‌های اصلی است که توسط سازندگان فیلم از سراسر جهان خلق شده و برای کشف و حمایت از فیلمسازان جوان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جشنواره فیلم آینده گبک بر رسانه‌های جدید و فیلمسازان جوان تمرکز دارد. بسیاری از فیلمسازان بزرگ جوان توسط این رویداد پرورش یافته‌اند و بسیاری از فیلم‌های عالی در مراحل انتخاب کشف شده‌اند.

لیست کوتاه هفتمین دوره GbeckFF در فوریه 2021 منتشر می‌شود و برندگان در آوریل معرفی می‌شوند.  نمایش فیلم آینده Gbeck 2021 در آوریل در جزیره پرنس ادوارد ارایه می‌شود.

جوایز این رویداد هنری شامل: گواهی حضور فیلم کوتاه، گواهی کاندیدا شدن فیلم در جشنواره و گواهی برندگان است.

 این رویداد در 2 بخش: «فیلم کوتاه» و «فیلم بلند» و در سه ژانر درام ، مستند و انیمیشن برگزار می‌شود.  زمان‌بندی فیلم های کوتاه کم‌تر از 30 دقیقه و فیلم‌های بلند بیش از 60 دقیقه است.

جشنواره Gbeck Future film Festival   برای هفتمین سال برگزاری خود در کشور کانادا از تاریخ 2  تا  چهار آپریل به صورت حضوری و در جزیره پرنس ادوارد برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه «انبار» با محوریت قرار دادن کارکنان یک انبار ضایعات کاغذ، داستانی جنائی_ اجتماعی را دنبال می‌کند. 

هامون سیدی،علی یعقوبی، محمدرضا هلال زاده، اودین روشن، فاضل قنادی، علی پیله ور، شیوا سرمست، وحیده اکبری نسب، مرتضی حسینی راد، وحیدباقری، حامد کریوند بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم کوتاه انبار فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند