Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور امروز (شنبه ۲۳ اسفند) در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا برای اولین بار یک تصمیم ویژه استانی برای استان خوزستان گرفته شد زیرا معمولاً این ستاد در حمایت‌های خود همواره تصمیمات ملی اتخاذ می‌کرد اما به دلیل محدودیت‌های خاص صورت گرفته در استان خوزستان تصمیم گرفته شد که یک تصمیم و اقدام را برای این استان در نظر بگیریم؛ در مجموع از همه فعالین اقتصادی، اصناف و کسب و کارها در این استان به دلیل همکاری شایان توجه خود تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همه تصمیماتی که برای برای سراسر کشور در یک سال اخیر از سوی ستاد کرونا گرفته شد مقرر شد که به صورت ویژه در استان خوزستان تمدید 2 تا 3 ماهه در نظر گرفته شود و این موضوع از اول اسفندماه اعمال خواهد شد که می‌توانم به اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده یا چک‌های برگشتی و یا در همه مراجعات و ارتباطاتی که کسب و کارهای آسیب دیده با سازمان تامین اجتماعی (بیمه) و سازمان امور مالیاتی (مالیات و اعتراض مهلت مالیاتی) و یا شهرداری‌ها (تمدید جواز) داشتند مجددا تمدید شد که تفصیل این اقدامات در 2 تا 3 روز آینده ابلاغ خواهد شد. 

نهاوندیان گفت: از تسهیلات بانکی ارزان قیمتی که برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شد مقداری از سهم استان خوزستان که بلااستفاده بوده و مهلت آن تا پایان اسفندماه بود باقی مانده بود؛ مقرر شد که این موضوع تمدید شده و ۶۰۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شد تا اصناف آسیب دیده بتوانند با مراجعه به بانک‌ها از این تسهیلات استفاده کنند و بانک‌ها هم بایستی با این اصناف همکاری کنند. 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که از با عزم و جدیت در مراقبت‌ها که آثار خود را در کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان خوزستان نشان داده در 2 یا 3 هفته پیش رو همچنان ادامه پیدا کند و شاهد حالت ثبات و کاهش مبتلایان به کرونا در استان خوزستان باشیم و بتوانیم از جان و معیشت مردم حراست کنیم. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان خوزستان مالیات بیمه محمد نهاوندیان استان خوزستان مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

به گزارش ایسنا، وی افزود: «بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می‌کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان‌ها در غزه تلاش می‌کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گور‌های دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران