Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود قاسمی گفت: تیم‌های امداد و نجات هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو که گرفتار برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی کوهستانی مازندران بودند را رهاسازی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، از بعد از ظهر دیروز بارش‌ها در سطح مازندران گسترده‌تر شد و در تمامی شهر‌ها گزارش بارندگی داشتیم.

رینه لاریجان (یکی از اصلی‌ترین منابع‌آبی شالیزار‌های آمل و بابل) در مجموع ۹۲ میلیمتر بارش داشت و پس از آن در نوشهر ۴۷، قائم شهر ۴۲ و ساری نیز ۴۰ میلیمتر بارندگی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میزان بارش برف در محور کندوان تا یک متر و سه محور دیگر نیز تا نیم متر گزاش شد. این وضعیت موجب انسداد تمامی راه‌های استان شده است.

محور کندوان باتوجه به شدت بارش برف از روز گذشته مسدود شد که همچنان این انسداد ادامه دارد.

در حال حاضر در مسیر ولی‌آباد تا دهانه شمالی محور کندوان بارش برف تداوم دارد.

باتوجه به ریزش‌های پی در پی بهمن در محور کندوان این محور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود و احتمال ریزش‌ها معمولا در محور کندوان به‌ویژه در زمان بارش‌ها بالا است.

محمود قاسمی معاون امدادی جمعیت هلال احمر مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه از بعدازظهر دیروز تا صبح امروز در محور‌های کوهستانی شاهد برف و کولاک بودیم، اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان به ۳ هزار و ۸۰۰ گرفتار برف و سرما در مناطق مختلف استان خدمات امدادی لازم ارائه دادند.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت همچنین ۱۱۰۰ دستگاه خودرو که گرفتار برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی کوهستانی بودند را رهاسازی کردند.
 
معاون امدادی جمعیت هلال احمر مازندران به تداوم امدادرسانی در تمامی جاده های استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی هلال احمر در محور‌های کندوان، کجور، بلده و سوادکوه مستقر و در حال امداد رسانی هستند.
 
قاسمی افزود: هم اکنون محور‌ سوادکوه برای تردد بازگشایی شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محور کندوان گرفتار برف هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد