Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:35:44 GMT

۲ هزار کارگر ساختمانی در استان قم تکریم شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۸۸۶۰

۲ هزار کارگر ساختمانی در استان قم تکریم شدند

گروه استان ها ـ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم گفت: با ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلاتی معیشتی برای افراد کم بضاعت و اقشار محروم جامعه رزمایش های کمک مومنانه به شکل های مختلف توسط خیرین و گرو ه های جهادی در حال اجراست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم‌، مراسم تکریم 2 هزار کارگر ساختمانی استان ظهر امروز به همت سپاه علی بن ابیطالب(ع) در مصلی قدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام سرمست استاندار قم، حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد استاد حوزه علمیه، سرهنگ محمود داودآبادی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم و بخشی از مدیران استان در این مراسم حضور داشتند.

سرهنگ محمود داودآبادی در این مراسم اظهار داشت:  برای برنامه امروز بالغ بر دو هزار کارگر ساختمانی از 9 میدان شهر با اتوبوس به مصلی قدس منتقل شدند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم ادامه داد: یکی از موضوعات قابل توجه این است که این افراد بدون اطلاع قبلی از برگزاری مراسم و به بهانه کار سوار اتوبوس ها کرده و به مصلی قم منتقل کردیم.

185 هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع شدتکیه‌بر همت جوانان خلاق و توان داخلی راهکار حل مشکلات معیشتی مردم استامام جمعه کاشان: دغدغه امروز رهبر معظم انقلاب مشکلات معیشتی مردم است

وی بیان کرد: در این برنامه دو میلیون ریال بن خرید کالا از فروشگاه جانبازان به هر نفر اهدا شد، همکاری خوبی بین مجمع خیرین سلامت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان قم برای برگزاری این مراسم شکل گرفت که جای تقدیر دارد.

سرهنگ داود‌آبادی گفت: با ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلاتی معیشتی برای افراد کم بضاعت و اقشار محروم جامعه رزمایش های کمک مومنانه به شکل های مختلف توسط خیرین و گرو ه های جهادی در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: با مشورتی که با مسئولین مجمع خیرین سلامت استان داشتیم برآن شدیم کارگران ساختمانی که ابتدای صبح برای کسب روزی حلال در برخی میادین تجمع می کنند، را جمع کرده و مراسم تکریمی برای آنان برگزار کنیم.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان

استاندار کردستان، گفت: سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ از ظهر امروز در مراسم جهانی روز کارگر که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با تبریک روز و هفته کارگر، اظهار داشت: جامعه کارگری، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کارفرمایان  در کنار هم اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آوردند و در استان نیز عمده کار و زحمات این حوزه بر  دوش این قشر زحمت‌کش است.

وی با بیان اینکه استان‌های غرب کشور از جمله کردستان از مشکلات مزمن زنج می‌برند، گفت: امیدواریم که کم و کاستی‌ها با وجود نیروهای توانمند کردستانی در کشور برطرف شود.

استاندار کردستان با اشاره به مشکل بیمه کارگران، افزود: بر اساس اعلام مدیرکل تامین اجتماعی، خوشبختانه سهمیه 300 نفری برای برخورداری کارگران ساختمانی کردستان از بیمه اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که مشکل بیمه سایر کارگران شاختمانی استان برطرف شود.

زارعی‌کوشا بیان کرد: کارگران نقش‌آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر زحمت‌کش کارگر بر هیچ کسی پوشیده نیست، در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر عزیز می‌توانند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود