Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جمشید زند» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، فروشگاه‌های فعال استان، توزیع‌کنندگان و نمایندگی‌های عرضه کالا به صورت مستمر رصد می‌شوند و اگر اجناس ضمیمه بر خلاف میل مشتری به همراه کالای تقاضا شده پیشنهاد شود، با فروشنده برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برخی از شرکت‌های پخش مواد غذایی و اصناف در استان به تازگی با فروش اجباری برای اجناس کم‌خریدار شیوه نامتعارف عرضه اجباری کالای ضمیمه را برگزیده‌اند که غیرقانونی است.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی  با بیان اینکه بر اساس گزارش‌ها عمده تخلف در فروش اجباری کالا همزمان با خرید روغن خوراکی اتفاق افتاده است، اظهار داشت: اصناف استان مرکزی با اطلاع از فروش اجباری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تخلف را ارایه کرده است.

زند گفت: سامانه ۱۲۴ استان مرکزی به صورت شبانه روزی برای ارایه گزارش‌های مردمی در صورت تخلف احتمالی آماده خدمتگذاری است.

وی افزود: با پیگیری و تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اصناف استان، فروش اجباری کالا کاهش یافته اما هنوز گزارش‌هایی در این مورد وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی ادامه داد:  رفتار همه عوامل فروش، توزیع‌کنندگان و نمایندگی‌های عرضه مورد رصد قرار می‌گیرد  و با جدیت تمام از انجام تخلف موضوعی به‌ویژه عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی جلوگیری می‌شود.

زند گفت: مطابق دستورالعمل ابلاغی بازرسان اصناف موظف هستند با برنامه‌ریزی مناسب و انجام بازرسی‌های موردی و مستمر، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر چگونگی فروش و توزیع  روغن متمرکز کنند.

وی افزود: واحدهای تولید روغن خوراکی هیچ نقشی در فروش اجباری سایر کالاها همراه با روغن نباتی ندارند و این اقدام غیرقانونی تخلف برخی عوامل فروش بوده است.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر ۱۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی بازار محصولات اصناف روغن خوراکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی بازار محصولات اراک استان مرکزی بازار محصولات اصناف روغن خوراکی اخبار کنکور استان مرکزی اصناف استان فروش اجباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ۹۰ نامزد برای نشستن بر ۴۵ کرسی باقیمانده تا ۸ صبح پنجشنبه این هفته، مجاز به تبلیغات هستند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند