Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@22:38:56 GMT

رویای رئیس جدید بارسلونا با جیب‌های خالی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۹۱۶۴

رویای رئیس جدید بارسلونا با جیب‌های خالی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوان لاپورتا با پیروزی در انتخابات باشگاه بارسلونا به عنوان رئیس این باشگاه انتخاب شد. این دومین دوره ریاست او بر آبی اناری ها است.

شنیده می‌شود او در بدو حضورش و پس از اینکخ تیم فوتبال بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، به رونالد کومان سرمربی این تیم اخطار داده و در تلاش است تا در پایان فصل ، شخص دیگری را به عنوان سرمربی آبی اناری‌ها انتخاب و معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گزینه‌های اصلی هدایت تیم فوتبال بارسلونا نیز نام جولیان ناگلزمن بیشتر از سایر مربیان فوتبال اروپا سر زبان‌ها افتاده است.

 لاپورتا در تلاش برای جذب آلابا در پست دفاعی و ارلینگ هالند است. البته مدیر باشگاه بارسلونا در حالی از این خانه تکانی در باشگاه بارسلونا صحبت کرده که این باشگاه وضعیت مالی خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید

لیونل مسی در یک قدمی ژاوی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مرتضی ایامی به عنوان رئیس هیئات مذهبی آذربایجان غربی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سالن جلسات این اداره کل با موضوع همفکری، هم افزایی و تعالی برنامه‌های ۱۴۰۳ تشکل‌های دینی و انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی استان برگزار شد، پس از رأی گیری اعضای حاضر، مرتضی ایامی به‌عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شد.

پیش از این خیبر شریفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بود.

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد