Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:38:42 GMT

ثبت نخستین وقف برای زوج‌های نابارور در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۹۲۹۰

ثبت نخستین وقف برای زوج‌های نابارور در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: واقف خیراندیش حاج امام‌علی براری عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه خود به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را برای  کمک هزینه درمانی زوج‌های نابارور در روستای خطیرکلا قائمشهر وقف کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی از ثبت یک وقف جدید در شهرستان قائمشهر خبر داد و اظهار کرد: واقف خیراندیش حاج امام علی براری عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی و مغازه خود را در روستای خطیرکلا وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مساحت این موقوفه را ۳۶۹ مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش این وقف جدید ۱۵میلیارد ریال است که یکی از وقف‌های شاخص شهرستان در ساری جاری به شمار می رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: واقف خیراندیش این ساختمان و مغازه را با نیت کمک هزینه درمانی زوج های نابارور، مراسمات ملی و مذهبی، کمک به فقرا و طلاب نیازمند وقف کرده است.

حیدری عنوان کرد: وقف برای کمک هزینه درمانی روزج های نابارور یکی از نیات جدید به شمار می‌رود که برای نخستین بار در مازندران به وقع پیوسته است.

وی ضمن قدردانی از این واقف خیراندیش، توجه به وقف متناسب با نیازهای روز جامعه را اقدامی بزرگ در پیشبرد اهداف متعالی جامعه اسلامی و رفع مشکلات در زمینه های مختلف دانست.

گفتنی است، طی سال جاری حدود ۱۰۰ وقف جدید در مازندران ثبت شده که دارای نیت‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، آموزشی و درمانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمایت از زوج های نابارور وقف استانی فرهنگی و هنری واقف خیراندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد

 

به گزارش تابناک؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • فیلم| رونمایی از نخستین موتور بنزینیِ ۶ سیلندر؛ ساخت ایران
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان