Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@04:04:36 GMT

ملایر مهیای برگزاری انتخاباتی پرشور است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۹۵۷۰

ملایر مهیای برگزاری انتخاباتی پرشور است

ولدی گفت: ملایر مهیای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم است و از همه توان خود باید برای حضور هر چه بیشتر و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای استفاده کنیم.

«قدرت‌الله ولدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار ملایر ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

 وی افزود: از 210 روستای شهرستان ملایر، 163 روستا شورا دارند و شورای اسلامی در 142 روستا سه نفره و در 21 روستا پنج نفره است و در پنج شهر ملایر اعضای اصلی شورای اسلامی پنج نفر و در شهر ملایر با جمعیت بالای 50 هزار نفر، اعضای اصلی شورا هفت نفر است.

وی گفت: اعضای اصلی شوراهای اسلامی پنج شهر ملایر با جمعیتی زیر ۵۰ هزار نفر، پنج نفر و اعضای اصلی شورای اسلامی شهر ملایر با جمعیتی بالای ۵۰ هزار نفر هفت نفر است.

وی افزود: در تلاش هستیم از ۲۰۱ روستای ملایر، در بیش از ۹۰ درصد روستاهای این شهرستان شورای اسلامی روستا تشکیل شود.

ولدی خطاب به داوطلبان شورای اسلامی شهر تاکید کرد: ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و می‌توانند از طریق چهار روش اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه، دفاتر پیشخوان دولت و یا مراجعه حضوری به فرمانداری فرآیند نام‌نویسی خود را انجام و رسید ثبت‌نام دریافت کنند.

وی ادامه داد: افرادی که توان، تخصص و تجربه لازم را دارند و علاقه‌مند خدمت به مردم هستند، باید در این عرصه ورود کنند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند تا با مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای، انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه با هرگونه تبلیغات زودهنگام برخورد می‌شود گفت: اعضای ۹ نفره هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان مشخص شدند و  هیات‌های اجرایی و نظارت فعالیت خود را آغاز کرده اند.

ولدی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونا و رعایت مسایل بهداشتی، سه نرم‌افزار برای ثبت‌نام غیرحضوری داوطلبان طراحی شده است بیان کرد: ۹۵ درصد فرآیند انتخابات غیر از اخذ رای و شمارش آراء به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی  بیان کرد: ثبت‌نام شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود و نامزدهای شوراهای اسلامی روستا از تردد به بخشداری‌های تابعه شهرستان خودداری کنند.

وی درباره تعداد صندوق‌های اخذ رای نیز گفت: در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری تعداد صندوق‌های رای در این شهرستان ۲۱۴ مورد و برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از ۲۵۰ صندوق بود و پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی تعداد صندوق‌های رای را داده‌ایم که تاکنون با افزایش ۱۰ درصدی آن موافقت شده است.

فرماندار ملایر تاکید کرد: ملایر مهیای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم است و از همه توان خود باید برای حضور هر چه بیشتر و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای استفاده کنیم.

وی یادآور  شد: در حال حاضر مشکلی در فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان وجود ندارد و ۱۰ کاربر در ستاد انتخابات فعال هستند و در صورت نیاز تعداد کاربران افزایش خواهد یافت.

وی همچنین نسبت به تبلیغات زودهنگام داوطلبان شورای اسلامی شهر هشدار داد و افزود: در این دوره از انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا، تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در فضای مجازی انجام می‌شود و در زمان مقرر مکان‌های مناسبی نیز در سطح شهر برای تبلیغات نامزدها در نظر گرفته می‌شود.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ملایر فرماندار انتخابات انتخابات شوراهای اسلامی شوراهای اسلامی شهر انتخاباتی پرشور صندوق های رای شورای اسلامی حداکثری مردم اعضای اصلی شهر ملایر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: با وجود اینکه زمان محدودی در فدراسیون هستم، اما باید از هر ثانیه این فرصت برای کمک بهینه به ورزشکاران استفاده کنم. - اخبار ورزشی -

پژمان معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: برای مشخص شدن زمان مجمع، باید قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنم انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد. تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

وی درباره جلسه با ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، گفت: جلساتی را با تفتیان، صابری، پیرجهان و رسولی داشتم و با توجه به عدم حضور فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد، قرار است با آنها از طریق فضای مجازی تماس بگیرم و صحبت کنم. ملی‌پوشانی که شانس کسب سهمیه دارند، پیشنهادات خود را ارائه کردند و برنامه مسابقاتی که می‌توان برای حضور در آنها اقدام کرد، ارائه شد.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: چند مشکل داریم؛ یکی از این مشکلات موضوع دریافت ویزای شینگن است که سخت شده است. زمان و مکان مسابقات و اردوها را دریافت و برنامه‌ها را تا 10 تیر ماه مصوب کردیم.

معتمدی تصریح کرد: با وجود اینکه زمان محدودی در فدراسیون هستم، اما باید از هر ثانیه این فرصت برای کمک بهینه به ورزشکاران استفاده کنم. قرار است در قالب یک کارگروه تخصصی با ورزشکاران قرارداد ببندیم و کارها را هرچه زودتر انجام دهیم.

وی درباره انتقاداتی که هر از چند گاهی از سوی حسین رسولی مطرح می‌شود و در پاسخ به این سؤال که آیا حقوق و پول این ورزشکار پرداخت شده است یا نه؟ گفت: تا جایی که اطلاع دارم، پول مصوب ماهیانه این ورزشکار پرداخت شده است. کمیته ملی المپیک هم حمایت‌های خوبی داشته، ولی ما بدون این حمایت‌ها نیز باید کارمان را انجام دهیم. درخصوص رسولی نیز معتقدم که مدل انتقادش مورد پسند نیست. ورزشکاران باید ابتدا مسائل و مشکلات را به فدراسیون منتقل کنند و اگر به نتیجه نرسیدند، مصاحبه انجام دهند. ورزشکارانی مثل رسولی الگوی نفرات جوان و نوجوان و حتی مدال‌آوران هستند و انتظار می‌رود که بزرگی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی