Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خصوص برگزاری و نام نویسی انتخابات شوراهای شهر عنوان کرد: از عموم برادران و خواهران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه بزرگ و  شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا  انتظار است گفتمان شورای جوان و حزب الهی را در سطح استان و شهرستان و بخش و شهر و خانواده ها تبدیل به فرهنگ عمومی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: همگان بدانند راه حل و علاج مشکلات استان و شهرستانها و شهر قلعه رئیسی و روستاهای بخش چاروسا شواری جوان و حزب الهی و انقلابی و متعهد و متخصص است و بر همگان و هر فردی که دل در گرو پیشرفت و آبادانی استان و شهرستان ها، روستاها و بخش‌ها و شهر قلعه رئیسی دارد برای تحقق این گفتمان تلاش کند و همگان زمینه شناسایی و معرفی این تفکر و ایده در مناطق را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه نوای دل نشین این تفکر و حاکم شدن این تفکر در مدیریت شهری و روستاها پیشرفت و آبادانی و آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان می آورد تاکید کرد: گرفتاری‌ها و معضلات مردم با حاکم شدن این نوع  تفکر و مدیریت برطرف می شود و امید است اصحاب رسانه و نخبگان و مردم شریف و علما و روحانیت و دانشجویان و فرهنگیان و جوانان در سراسر استان برای انتخابات شوراهای اسلامی زمینه تحقق این فرهنگ و این تفکر نوید بخش  و امیدآفرین را فراهم کنند.

صلواتی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که جریان غیر انقلابی تمام سبد خودش را برای انتخابات شوراها گذاشت و همگان باید مراقبت کنند و مواظبت کنند که نوای دلنشین تفکر انقلابی و ولایی در مدیریت شهری حاکم شود و البته باید نهادهای نظارتی و کسانی که صلاحیت های نامزدها را تعیین می کنند به عنوان رعایت حق الناس هم زمینه انتخاب افراد صالح و شایسته و متخصص و متعهد را فراهم کنند.

 خطیب جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: از افرادی که هیچ فایده ای به حال مردم ندارند و فقط حاشیه ایجاد می کنند و خود مانع پیشرفت شهر و روستا هستند و فقط برای اهداف شخصی و قومی و قبیله ای و جریان سیاسی خویش کار و تلاش می کنند و عموم مردم گرفتار این  نوع مدیریت افراد ناکارآمد و لجباز و قوم گرا و غیر متخصص هستند جلوگیری کنند و نگذارند این نهادها عرصه تاخت و تاز عده ای شوند که خروج مدیریت آنان فقط تضییع بیت المال و تضییع حق الناس و عقب ماندگی شهر و روستا می شود جلوگیری کنند.

صلواتی خطاب به مردم هم اظهار داشت: مردم شریف هم بدانند که رسالت اصلی بعهده مردم است که باید با نگاه تکلیف گرایی و بعنوان رعایت حق الناس افراد جوان و با انگیزه و متعهد و متخصص و حزب اللهی و انقلابی و ولایی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی امام جمعه مدیریت شهری روستا خبرگزاری فارس قلعه رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • از روان تا درمان