Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:19:15 GMT

۴۵۲ دستگاه خودرو از ورودیهای مشهد برگردانده شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۰۱۶۹

۴۵۲ دستگاه خودرو از ورودیهای مشهد برگردانده شد

سرهنگ حسین مش مست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها در جریان اجرای منع ورود خودروهای با پلاک غیربومی به مشهد برگشت داده شدند.
وی اضافه کرد: طی این مدت مالکان ۲۶۰ دستگاه خودرو نیز جریمه پنج میلیون ریالی شدند و به رانندگان ۴۱۷ دستگاه خودرو تذکر داده شد.
رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: در حال حاضر در تمام جاده‌های استان بارش باران و برف وجود دارد و سطح جاده‌ها لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا ۱۳ دی ماه امسال در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد و با آبی شدن وضعیت مشهد از ١٣ دی ماه متوقف گردید اما اجرای این طرح دوباره از ۱۸ بهمن ماه امسال با زرد شدن وضعیت مشهد در حال اجراست.
بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۵۵۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۵۳ تن از مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۶۹ تن رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد ویروس کرونا جریمه خودرو مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو 100  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال