Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست خبری حمید شاه‌آبادی، معاون سیما، با محوریت معرفی برنامه‌های نوروزی تلویزیون، صبح امروز (شنبه ۲۳ اسفند) برگزار شد.

شاه‌آبادی در بخشی از این نشست، درباره سریال‌های تلویزیونی نوروز ۱۴۰۰ توضیح داد: «در تعطیلات نوروزی، شبکه یک، سریال «نون. خ ۳»، شبکه دو، سریال «هم‌بازی»، شبکه سه، سریال «لوتی» و شبکه پنج، سریال «نوروز رنگی» را پخش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «شبکه نسیم، «خندوانه»، «دست‌انداز» و چند برنامه دیگر را روی آنتن خواهد برد. شبکه امید، «تخته سیاه» و شبکه دو هم «کلبه عموپورنگ» را پخش می‌شوند. شبکه یک هم شاهد پخش دو قسمت پایانی «پایتخت۶» خواهد شد.»

معاون سیما، درباره پخش فیلم‌های سینمایی در نوروز هم گفت: «در تعطیلات، ۱۰۴ فیلم پخش خواهد شد که ۲۳ اثر متعلق به سینمای ایران است. برای قشر کودک و نوجوان هم، ۸۵ اثر سینمایی پخش می‌شود. همچنین در حوزه پویانمایی، ۲۰ مجموعه با ۳۲۰ قسمت همچون «شکرستان» را تدارک دیده‌ایم.»

شاه‌آبادی درباره برنامه‌های سال تحویل هم توضیح داد: «شبکه یک، برنامه «فرمول یک»، شبکه دو، «صبح فروردین»، شبکه سه، ویژه برنامه «عصر جدید» و شبکه پنج، «نوروزترین نوروز» را برای سال تحویل روی آنتن خواهند برد.

معاون سیما درباره احتمال ساخت ادامه سریال تلویزیونی «پایتخت» گفت: «تصمیم ما برای ساخت «پایتخت ۷» جدی است؛ صحبت‌ها انجام شده و ما فقط به‌خاطر پرهیز از عجله و این‌که فیلمنامه به‌درستی نوشته شود، «پایتخت ۷» را برای نوروز ۱۴۰۰ نداشتیم، چراکه برای ما محتوا و فیلمنامه بسیار مهم است.»

او در واکنش به پرسشی درباره برگشت بازیگران ممنوع‌التصویر به تلویزیون، پاسخ داد: «نگاه ما کریمانه و همدلانه است و از هر خطا و اشتباهی یک نقطه ضعف نمی‌سازیم؛ هرقدر چهره‌های هنری همراه‌تر با سیاست‌های ما باشند، ما حضورشان را در رسانه ملی سرمایه می‌دانیم.»

معاون سیما درباره حذف مجری برخی برنامه‌ها هم گفت: «ما نمی‌توانیم خطا روی آنتن زنده را نادیده بگیریم؛ وقتی مجری خطا کند، پس از آنتن محروم می‌شود. حرف اصلی ما این است که مجری در لحظه باید رفتار مناسب از خود نشان دهد.»

در ادامه این نشست، شاه‌آبادی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر احیای برندهای تلویزیون، از جمله برنامه ۹۰ توضیح داد: «برنامه ۹۰ برنامه خوبی بوده و تمایل داریم که باشد، اما انتخاب مجری و موضوعات در اختیار مدیر شبکه است که پیش از من تصمیماتی گرفته شده است.»

او همچنین درباره تولید و پخش سری جدید برنامه «دورهمی» گفت: «سری جدید «دورهمی» را از عید فطر روی آنتن خواهیم برد و روی محتوای آن کار می‌کنیم تا با تغییرات جدید پخش شود.»

۵۷۵۷

کد خبر 1495173

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معاون سیما شاه آبادی روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد

ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگار ما از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار فارس گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳
اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

منبع: فارس

tags # سریال پایتخت سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • رستگاری به افق فلسطین
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون