Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@14:35:26 GMT

«جانسون و جانسون» تأیید مصرف اورژانسی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۰۴۱۹

«جانسون و جانسون» تأیید مصرف اورژانسی گرفت

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که واکسن کرونای «جانسون و جانسون» را برای قرار گرفتن در فهرست مصرف اورژانسی خود تأیید کرده است.

به گزارش مشرق، سازمان جهانی بهداشت روز جمعه اعلام کرد که واکسن آمریکایی کرونای «جانسون و جانسون» را برای قرار گرفتن در فهرست مصرف اورژانسی خود تأیید کرده است.

بیشتر بخوانید: اتریش: توزیع واکسن کرونا در اتحادیه اروپا ناعادلانه است

واکسن جانسون و جانسون، سومین واکسن کرونا پس از واکسن‌های "فایزر" و "آسترازنکا" است که توانسته در فهرست مصرف اورژانسی WHO قرار بگیرد؛ این واکسن همچنین نخستین واکسن کرونای تک‌دوزی است که در این فهرست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: توصیه فائوچی به آمریکایی‌ها درباره واکسن کرونا

به گزارش رویترز، پائول استافلز دانشمند ارشد جانسون و جانسون گفت: این شرکت انتظار دارد ۳ میلیارد دوز واکسن کرونا را تا سال ۲۰۲۲ تولید کند.

قرار گرفتن واکسن‌ها در فهرست مصرف اورژانسی WHO، چراغ سبزی برای توزیع آن‌ها از طریق سازوکار کووکس بین کشورهای جهان است.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که شرکتهای تولیدکننده واکسن‌هایی که در لیست استفاده اضطراری قرار می‌گیرند، باید متعهد شوند که داده های ایمنی و کارآیی بیشتری ارائه کنند تا مجوز کامل را اخذ کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا سلامت آسترازنکا سازمان جهانی بهداشت فایزر واکسن جانسون جانسون جانسون و جانسون فهرست مصرف اورژانسی جانسون و جانسون واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد.

براساس گزارش القدس العربی، این در نشست خبری روز چهارشنبه در دانشگاه مطرح شد که بار‌ها با هو کردن دانشجویان قطع شد.

 جانسون تظاهرات در حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه را «نفرت و یهودستیزی» توصیف کرد و از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه خواست در صورت پایان ندادن به تظاهرات استعفا دهد.

 جانسون همچنین بر لزوم دستگیری دانشجویانی که از پایان دادن به تظاهرات خودداری می‌کنند، تاکید کرد و بر لزوم استفاده از اختیارات جو بایدن رئیس‌جمهور برای همگرایی گارد ملی در صورت عدم کنترل تظاهرات در محوطه دانشگاه تاکید کرد.

در ۱۸ آوریل، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به ادامه سرمایه‌گذاری‌های مالی دانشگاه در شرکت‌های حامی اشغال فلسطین و «نسل‌کشی» در غزه دست به تحصن زدند.

 بعدها، تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به سایر دانشگاه‌های پیشرو در آمریکا مانند نیویورک، ییل، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه کارولینای شمالی گسترش یافت.

دانشجویان در دانشگاه‌های دیگر آمریکا روز چهارشنبه در اعتراض‌ها به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند.

دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت