Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ارتش در رشته های، جهت یابی، سنگنوردی، تیراندازی با تفنگ و تپانچه و آمادگی جسمانی، برگزار شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، اولین دوره المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ارتش در رشته های، جهت یابی، سنگنوردی، تیراندازی با تفنگ و تپانچه و آمادگی جسمانی، با هدف ارتقا توان جسمانی و همچنین شناسایی نفرات نخبه برای اعزام به مسابقات سیزم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ دوم چم کلانی رئیس دایره مسابقات سازمان تربیت بدنی ارتش و دبیر اولین المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه‌ها و آموزشگاه‍های ارتش، گفت: امسال ۲۱۰ ورزشکار و مربی، به مدت ۴ روز در این رقابت‌ها شرکت کردند؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ارتش که در سال‌های گذشته به صورت جداگانه و در رشته‌های ورزشی بیشتری برگزار می‌شد در این دوره به صورت مشترک و محدودتر نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.
دبیر اولین المپیاد ورزشی مشترک دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ارتش اضافه کرد: این دوره در رشته‌های جهت یابی، سنگنوردی، تیراندازی با تفنگ و تپانچه و آمادگی جسمانی در بالاترین سطح ممکن با هدف ارتقا توان جسمانی و همچنین شناسایی نفرات نخبه جهت اعزام به مسابقات سیزم انجام شد و در نهایت و در مجموع تیم دانشگاه افسری امام علی (ع) در جایگاه نخست ایستاد و دانشگاه‌های علوم و فنون فارابی و شهید ستاری نیروی هوایی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در پایان سرهنگ دوم چم کلانی تصریح کرد: این رقابت‌ها به میزبانی نیرو‌های زمینی، هوایی و پدافند ارتش و با شرکت هفت دانشگاه و آموزشگاه تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.   بیشتر بخوانید:  اعطای نشان فداکاری به شهید سرلشکر یعقوب احمدبیگی   انتهای پیام/  برچسب ها: ارتش المپیاد ورزشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش المپیاد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی