Web Analytics Made Easy - Statcounter

روملو لوکاکو می خواهد با اینتر جام ببرد و به همین خاطر حاضر نشد در تابستان گذشته به منچسترسیتی برود

روملو لوکاکو، مهاجم 26 ساله اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته فصل بسیار خوبی را سپری می کند و خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان مطرح کرده است. حتی اخیرا آلبرتو زاکرونی، سرمربی اسبق اینتر و میلان هم گفته بود تعجب نمی کند اگر لوکاکو برنده توپ طلا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، منچسترسیتی علاقه زیادی نسبت به جذب روملو لوکاکو دارد و حاضر است هزینه بالایی برای خرید او بپردازد اما این مهاجم بلژیکی حاضر به ترک اینتر نیست. پپ گواردیولا، لوکاکو را به عنوان یک گزینه عالی برای تقویت خط حمله اش در نظر داشته و دارد. در تابستان، پپ گواردیولا برای جذب روملو لوکاکو پرس و جوهایی انجام داده بود اما هرگز چیزی جدی نشد. علاقه گواردیولا به لوکاکو هنوز وجود دارد اما لوکاکو در حال سپری کردن بهترین فرم فوتبالی اش در اینتر است و می خواهد با این تیم جام ببرد؛ به همین علت این مهاجم تنومند بلژیکی حاضر نیست تجربه موفقش در اینتر را نیمه کاره رها کند و او در نراتزوری خواهد ماند. لوکاکو اخیرا گفته بود رژیم غذایی و تمریناتی که در اینتر داشته، باعث شده او به سطحی متفاوت از سال های گذشته برسد و مشخصا او از حضور در اینتر، کاملا راضی است.

لوکاکو، نه به پپ
چرا روملو در اینتر خواهد ماند

 

اخبار داغ 

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ معترضان را با تهدید داد جزییات تازه از سانحه واژگونی اتوبوس تیم محسن بنگر | یک اتوبوس برگشت، یک اتوبوس به دره سقوط کرد! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ایکر کاسیاس از سارا کاربونرو، همسر خود جدا شد مردود شدن گل فرانک کسیه مقابل منچستریونایتد، مرموز بود / گاتزتا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال