Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت روز درختکاری در سال ۱۳۹۹ از سوی اعضای  فدراسیون سوارکاری کشور۹۹  در منطقه اقتصادی ویژه زرندیه کاشته شد.

مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری کشور در حاشیه مراسم کاشت نهال در منطقه اقتصادی ویژه زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: انشالله در سال ۱۴۰۰ مجموعه بزرگ اسب دوانی در زرندیه شروع به کارمی کند و پیش‌بینی می‌شود این مجموعه ۱۴۰۲ به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی افزود: اردیبهشت‌ماه مجموعه سوارکاری که امروزدر خدمتشون بودیم و الان قابل بهره‌برداری هست رسماً افتتاح میشود.

او اضافه کرد: امیدواریم در فاز اول دوم و سوم این مجموعه در شهر زرندیه انشا الله شاهد ساخت و احداث مجموعه اسب دوانی بزرگ این مجموعه باشیم.

رئیس فدراسیون سوارکاری کشور بیان کرد: امروز به مناسبت روز درختکاری در خدمت جامعه ورزشی سوارکاری کشور بودیم و به مناسبت سال ۱۳۹۹ تعداد ۹۹ نهال در این مجموعه غرس شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوارکاری شهرستان زرندیه ورزش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • آغاز ساخت بزرگ‌راه هرات - غور
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ