Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی از تالیان طرح تلاوت نور در مسجد الزهرا (س) با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

«علی شعبانی» ضمن تقدیر از تالیان طرح تلاوت نور مسجد الزهرا(س) ترویج فرهنگ و معارف قرآنی را ضروری دانست و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با عید سعید مبعث و شب نزول قرآن با اهدای لوح و هدایا از قاریان  کلام الله مجید که در سال گذشته  به تلاوت پرداختند تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) با اشاره به اینکه مجموعه مسجد الزهرا(س) فعال در عرصه های مختلف دینی، فرهنگی، قرآنی و آموزشی است، افزود: همچنین در این مراسم از خواهرانی که در آموزش حفظ  قرآن کریم  مشارکت داشتند نیز با حضور امام جماعت و جمعی از مسئولان مسجد بعد از نماز جماعت عشا تقدیر شد.

 

وی با اشاره به اینکه هشتمین دوره طرح تلاوت نور بصورت پیوسته و طی سالهای گذشته در مسجد الزهرا (س) با همکاری کانون  فرهنگی هنری و حضور اعضای کانون برگزار شده است، ادامه داد: ثواب قرائت هرشب هدیه به روح مطهر یکی  از شهدای محل می شد.

 

شعبانی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی نور الزهرا(س) جزء اولین کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده که تاسیس شده است، بیان کرد: در طول این سال های فعالیت های خوبی با حضور اعضای کانون انجام شده و بحمدالله در راستای جذب جوانان و نوجوان به مسجد عملکرد خوبی داشته است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) ادامه داد: در حال حاضر بیش از یکصد نفر از جوانان و نوجوانان محل عضو این کانون هستند و از برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی بهره مند می شوند.

 

وی به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات متعدد در این راستا اشاره کرد و گفت: در این شرایط و به دلیل اهمیت سلامت اعضا بیشتر برنامه ها با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می شود و برخی برنامه های حضوری نیز با تعداد محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

شعبانی به تلاش های گسترده اعضای کانون در یک سال اخیر در راستای تهیه و تولید ماسک، همکاری اعضای کانون با کادر بهداشت و درمان و همچنین نیروهای جهادی در راستای ضد عفونی معابر و محله ها اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی نیز از دیگر فعالیت های این کانون در طول ایام شیوع ویروس کرونا بوده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد الزهرا س شعبانی استان مرکزی طرح تلاوت نور اعضای کانون مسجد الزهرا الزهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد